עזרה ברישום לאתר repack-me-kpojiuk
-
@KINGYOS במדריך
https://mitmachim.top/topic/15871/מדריך-איך-להירשם-לאתר-repack-me-kpojiuk?_=1622964013681
בתמונה השניה מתואר שיש בתחתית הריבוע הצץ שתי תיבות כך:

אבל אצלי עכשיו מופיעה שם רק תיבה אחת כך:

?@ידיד נכון לעכשיו, אי אפשר למשתמשים חדשים להירשם לאתר עד להודעה חדשה.
זו תופעה מוכרת שאני מכיר בעוד בפורומים אחרים (כמו זה למשל) הסיבה לכך יכולה להיות מכמה סיבות.
בכל אופן, הרישום נועד רק להגיב על התוכנות או לבקש תוכנות חדשות מבעל האתר.
אם אתה מעוניין רק להוריד את התוכנות מהאתר, הבאתי שם דרך שנייה להתחבר לאתר ללא צורך הרשמה. -
@ידיד נכון לעכשיו, אי אפשר למשתמשים חדשים להירשם לאתר עד להודעה חדשה.
זו תופעה מוכרת שאני מכיר בעוד בפורומים אחרים (כמו זה למשל) הסיבה לכך יכולה להיות מכמה סיבות.
בכל אופן, הרישום נועד רק להגיב על התוכנות או לבקש תוכנות חדשות מבעל האתר.
אם אתה מעוניין רק להוריד את התוכנות מהאתר, הבאתי שם דרך שנייה להתחבר לאתר ללא צורך הרשמה. -
@kingyos מענין לענין באותו ענין,
מאחר שהבאת היום תכנה מאתר elchupacabra,
נזכרתי שניסיתי להוריד משם קבצים, ולפי מה שהבנתי צריך לשלם דמי מנוי, האמנם כך ? ואם לא, איך מורידים משם ?@ידיד אמר בעזרה ברישום לאתר repack-me-kpojiuk:
האמנם כך ?
לא
@ידיד אמר בעזרה ברישום לאתר repack-me-kpojiuk:
איך מורידים משם ?
הוא מביא בדרך כלל 4 שרתים שהוא מעלה לשם: (כולם חסומים בנטפרי)
- turbobit
- katfile
- up-load
- uploadrar
אני הכי אוהב את האחרון, אבל על טעם וריח....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות