יש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא
-
@thmhe אנדרואיד 8
-
@thmhe אנדרואיד 8
-
@יושב-אהלים @4vfdfdr אז ודאי שאפשר להתקין אפליקציות!
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
אז ודאי שאפשר להתקין אפליקציות!
נראה לי שזה חסום להתקנת אפליקציות (בגלל כשרות)
-
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
אז ודאי שאפשר להתקין אפליקציות!
נראה לי שזה חסום להתקנת אפליקציות (בגלל כשרות)
@אנדרואיד-מתחיל אבל אפשר דרך adb
-
@אנדרואיד-מתחיל אבל אפשר דרך adb
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
אבל אפשר דרך adb
(מסתבר)חסמו גם את זה?
-
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
אבל אפשר דרך adb
(מסתבר)חסמו גם את זה?
@אנדרואיד-מתחיל איך אפשר לחסום את זה?
-
@אנדרואיד-מתחיל איך אפשר לחסום את זה?
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
איך אפשר לחסום את זה?
איך שחסמו בכל הנגנים (סופר סטאר , Q2, Q3 )((כמובן שתמיד אפשר לפרוץ אבל זה נוגד את חוקי הפורום))
פשוט מורידים את ההגדרה ניפוי באגים -
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
איך אפשר לחסום את זה?
איך שחסמו בכל הנגנים (סופר סטאר , Q2, Q3 )((כמובן שתמיד אפשר לפרוץ אבל זה נוגד את חוקי הפורום))
פשוט מורידים את ההגדרה ניפוי באגים -
@אנדרואיד-מתחיל אבל כאן אני לא חושב שחסמו, אולי @אוריי ידע להגיד אם חסמו.
@thmhe אמר ביש לי נגן p star ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין תוכונות או להחליף גרסא:
אבל כאן אני לא חושב שחסמו, אולי @אוריי ידע להגיד אם חסמו.
כל נגן כשר חסמו אפשרויות מפתחים אחרת הוא לא חסום נקודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות