עזרה בקריאת דוח סמארט
-
@googie בדוח סמארט יש שלוש או ארבע שורות קריטיות השאר פחות בssd זה קצת שונה אבל בגדול נראה שהכונן שלך בסדר
תחכה ל @משחזר-מידע -
-
@משחזר-מידע הכונן במצב טוב?
-
@משחזר-מידע הכונן במצב טוב?
@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
הכונן במצב טוב?
כתבתי שזה לא משנה פשוט על תשמור חומר חשוב על זה
לעצם השאלה הוא אומר שהשתמשו כבר ב40 אחוז מהיכולת שלו
-
@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
הכונן במצב טוב?
כתבתי שזה לא משנה פשוט על תשמור חומר חשוב על זה
לעצם השאלה הוא אומר שהשתמשו כבר ב40 אחוז מהיכולת שלו
@משחזר-מידע מה איתו? (כונן חיצוני)

-
@משחזר-מידע מה איתו? (כונן חיצוני)

@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
מה איתו ?
בדיסק הזה מופעל TRIM כברירת מחדל ללא יכולת ביטול
זהירות עם חומר חשוב ללא גיבוי -
@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
מה איתו ?
בדיסק הזה מופעל TRIM כברירת מחדל ללא יכולת ביטול
זהירות עם חומר חשוב ללא גיבוי@משחזר-מידע מה זה TRIM? חומר חשוב לא לשמור בכללי על כאלה כוננים או שעל הכונן הזה ספציפית לא לשמור (יש בעיה בכונן?)
-
@משחזר-מידע מה זה TRIM? חומר חשוב לא לשמור בכללי על כאלה כוננים או שעל הכונן הזה ספציפית לא לשמור (יש בעיה בכונן?)
@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
מה זה TRIM?
עיין כאן כמובן שחיפוש בפורום יביא לך עוד תוצאות...
יש פקודות של @משחזר-מידע לבטל את הTRIM.
אבל זה לדעתו לא מומלץ לאחסן חומר על SSD. -
@googie אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
מה זה TRIM?
עיין כאן כמובן שחיפוש בפורום יביא לך עוד תוצאות...
יש פקודות של @משחזר-מידע לבטל את הTRIM.
אבל זה לדעתו לא מומלץ לאחסן חומר על SSD.@yaakovsas א''א לבטל TRIM בדיסק הזה
הדיסקים החדשים מגיעים עם TRIM פועל וא''א להשבית אותו -
@yaakovsas א''א לבטל TRIM בדיסק הזה
הדיסקים החדשים מגיעים עם TRIM פועל וא''א להשבית אותו@קינג-קומפיוטר עכשיו אני אוחז...
@משחזר-מידע אמר בעזרה בקריאת דוח סמארט:
בדיסק הזה מופעל TRIM כברירת מחדל ללא יכולת ביטול
אבל התכוונתי בעיקר למ"מ על TRIM, ולמען הסדר הטוב הוספתי את האפשרות לביטול...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
