אקסס 2019 | בירור
-
סליחה על הסטיה קצת מהנושא
מה באמת המעלות /ההבדלים בין האקסס הישן לחדשים?
ומישהו פעם יוכל להסביר לי מה זה אופיס 365? גירסא יותר מתקדמת? אז למה זה לא במספרים הרגילים 2016/2019 וכו'?@גבאי אמר באקסס 2019 | בירור:
סליחה על הסטיה קצת מהנושא
מה באמת המעלות /ההבדלים בין האקסס הישן לחדשים?
ומישהו פעם יוכל להסביר לי מה זה אופיס 365? גירסא יותר מתקדמת? אז למה זה לא במספרים הרגילים 2016/2019 וכו'?זו באמת סטייה מהנושא
ממליץ לפתוח נושא חדש -
סליחה על הסטיה קצת מהנושא
מה באמת המעלות /ההבדלים בין האקסס הישן לחדשים?
ומישהו פעם יוכל להסביר לי מה זה אופיס 365? גירסא יותר מתקדמת? אז למה זה לא במספרים הרגילים 2016/2019 וכו'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות