בהקשר לתוכנה להרצת ישומי jar (נוקיה) במחשב
-
תגובה: תוכנה להרצת ישומי jar (נוקיה) במחשב
מישהו יכול להעלות לי את זה (כל הקישורים שיש שמה לא עובדים לי) -
תגובה: תוכנה להרצת ישומי jar (נוקיה) במחשב
מישהו יכול להעלות לי את זה (כל הקישורים שיש שמה לא עובדים לי) -
-
@אחד-מאנש
את הקבצים שבתצוגה הראשית
כולל עם סיומת dll
שים את כולם בתיקיה אחת ותפתח את KEmulator.exe@משה-מזרחי זה מה שזה עושה לי

-
@משה-מזרחי זה מה שזה עושה לי

-
@אחד-מאנש
טעות שלי
חייב להוריד את כל הקבצים והתיקיות
אתה רוצה שאני יעלה הכל בקובץ אחד?
יקח לי קצת זמן@משה-מזרחי הורדתי את כל מה שהוא הביא בקישור
-
@אחד-מאנש
טעות שלי
חייב להוריד את כל הקבצים והתיקיות
אתה רוצה שאני יעלה הכל בקובץ אחד?
יקח לי קצת זמן@משה-מזרחי אמר בבהקשר לתוכנה להרצת ישומי jar (נוקיה) במחשב:
@אחד-מאנש
טעות שלי
חייב להוריד את כל הקבצים והתיקיות
אתה רוצה שאני יעלה הכל בקובץ אחד?
יקח לי קצת זמןאתה מתכוון ליותר תיקיות ממה שיש בקישור הנ"ל ?
-
@משה-מזרחי אמר בבהקשר לתוכנה להרצת ישומי jar (נוקיה) במחשב:
@אחד-מאנש
טעות שלי
חייב להוריד את כל הקבצים והתיקיות
אתה רוצה שאני יעלה הכל בקובץ אחד?
יקח לי קצת זמןאתה מתכוון ליותר תיקיות ממה שיש בקישור הנ"ל ?
-
@אחד-מאנש
לא נראה לי שזה יותר אבל אצלי זה עובד , הוצאתי מהבויידעם
https://drive.google.com/uc?id=1ZLyowh9_ArEey3LaTPleHfVPbBpSIx8U&export=download
אם צריך סיסמה זה
@משה-מזרחי תודה רבה זה עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
