לבלוסטאקס 5 יש עברית?
-
התקנתי את בלוסטאקס 5 מהאתר הרישמי, ואני מגלה שאין לו עברית...
מישהו יודע אם אפשר להוסיף? -
התקנתי את בלוסטאקס 5 מהאתר הרישמי, ואני מגלה שאין לו עברית...
מישהו יודע אם אפשר להוסיף?@איציק-דייטש אתה מתכוון לעברית באימולטור עצמו או באנדרואיד שהוא מפעיל כי בגרסת בטא יש באנדרואיד עברית
-
@איציק-דייטש אתה מתכוון לעברית באימולטור עצמו או באנדרואיד שהוא מפעיל כי בגרסת בטא יש באנדרואיד עברית
@קינג-קומפיוטר אמר בלבלוסטאקס 5 יש עברית?:
@איציק-דייטש אתה מתכוון לעברית באימולטור עצמו או באנדרואיד שהוא מפעיל כי בגרסת בטא יש באנדרואיד עברית
כנראה שהוא מתכוין לאימולטור עצמו. כי באנדרואיד לכל הגרסאות יש עברית. ועדיין לא נמצא אימולטור שהוא עצמו תומך עברית.
-
@קינג-קומפיוטר אמר בלבלוסטאקס 5 יש עברית?:
@איציק-דייטש אתה מתכוון לעברית באימולטור עצמו או באנדרואיד שהוא מפעיל כי בגרסת בטא יש באנדרואיד עברית
כנראה שהוא מתכוין לאימולטור עצמו. כי באנדרואיד לכל הגרסאות יש עברית. ועדיין לא נמצא אימולטור שהוא עצמו תומך עברית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות