עזרה נחוצה / מה עושים שהכונן חיצוני נהיה מאוד איטי?
-
@קינג-קומפיוטר אתה יודע על מישהו באשדוד?
@ששמעון לא

-
@ששמעון אמר בעזרה נחוצה / מה עושים שהכונן חיצוני נהיה מאוד איטי?:
@משחזר-מידע תגיד, יש אפשרות לעשות שיבוט דיסק בלינוקס לדיסק שכזה?
תודה!כמו שכתבתי לעיל
הסיכוי שהדיסק הזה ישרוד לאורך הזמן שלוקח שיבוט שלם ב"רמת מחשב" (גם בלינוקס) הוא ממש לא גבוה
בא נעשה חשבון לרגע
"נניח" שתקבל את המהירות הכי גבוהה שהדיסק יכול לתת, עדיין מדובר בכמה שעות טובות, וכאמור הסיכוי שישרוד את זה קרוב לאפס
מה גם שקשה לי להאמין שתקבל בכלל מהירות גבוה ההיפך הוא הנכון, על פי התיאור תקבל מהירות ממש ממש נמוך שיכול לקחת ימים שבועות ואפילו חודשים
ולכן לעשות שיבוט שלם לכל הדיסק זה לא הבחירה הכי מוצלחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות