תמונת מסך "מאושר"
-
@ייצי אמר בתמונת מסך "מאושר":
@מאה100 איזה טלפון?
@סתם-אחד אמר בתמונת מסך "מאושר":
@מאה100 לאיזה טלפון? כי אם זה סי2 יש ערכת נושא כשרה
ל 225 נוקיה.
לדעתי זה אותו אחד של 3310 אבל אני לא מצליחה להעביר מאחד לשני.
תודה -
@ייצי אמר בתמונת מסך "מאושר":
@מאה100 איזה טלפון?
@סתם-אחד אמר בתמונת מסך "מאושר":
@מאה100 לאיזה טלפון? כי אם זה סי2 יש ערכת נושא כשרה
ל 225 נוקיה.
לדעתי זה אותו אחד של 3310 אבל אני לא מצליחה להעביר מאחד לשני.
תודה -
-
@סתם-אחד תודה רבה!
מוצלח.
אני אשחק עם זה קצת במחשב כדי שהגודל יתאים בול ולא יעמוד כמו תווית.ממש תודה
-
@סתם-אחד אמר בתמונת מסך "מאושר":
@מאה100 אתה מעונין בעוד???
אני צריכה רקע שחור. וכיתוב אפור או לבן. כי הכיתובים שלי על המסך הם לבנים ולא רואים אותם.
רק אם יש לך משהו יותר מוצלח מהראשון.
ותודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



זה?