רדיו ליאנג נמחק בטעות
-
@googie לפני שאתה שם גירסה חדשה תמחוק את הישן ע"י הריקברי אחרת לא יעזר לך גרסה חדשה (מנסיון)
-
@googie לא אני מדבר אל התקלה שזה לא נפתח היה לי אותו דבר שהכנסתי APK ל SYSTEM/APP ונתקה כהנ"ל וצרבתי גריסה וכו' וכו' ולא עזר כלום עד שמחקתי את הגירסה הישנה דרך הריקברי כנס ל Wipe ומחק את הגירסה הישנה
-
@googie לא אני מדבר אל התקלה שזה לא נפתח היה לי אותו דבר שהכנסתי APK ל SYSTEM/APP ונתקה כהנ"ל וצרבתי גריסה וכו' וכו' ולא עזר כלום עד שמחקתי את הגירסה הישנה דרך הריקברי כנס ל Wipe ומחק את הגירסה הישנה
-
@googie אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@בראשית הוא צרב והצליח רק נהיה לו בעיה שהשתנה לו האיימיאי ללא כשר אין לי מושג איך
נכון כל פעם שצורבים גירסא זה נהיה
הוא צריך לעשות תיקון תעודה
https://mitmachim.top/topic/6658/מדריך-לשינוי-imei-לסמסונג?_=1622581569854 -
@googie אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@בראשית הוא צרב והצליח רק נהיה לו בעיה שהשתנה לו האיימיאי ללא כשר אין לי מושג איך
נכון כל פעם שצורבים גירסא זה נהיה
הוא צריך לעשות תיקון תעודה
https://mitmachim.top/topic/6658/מדריך-לשינוי-imei-לסמסונג?_=1622581569854 -
@lplp לא חייב צריבת גירסא,
מספיק להיכנס לריקברי להיכנס לMount לסמן את SYSTEM, לחזור אחורה,
להיכנס לAdvanced, לנווט לSYSTEM/APP ולמחוק ידנית את הקובץ FmRadio.apk@דוד-1 ?
לא הבנתי אפשר להכניס רדיו?
איזה תקיות אלה?@דוד-1 אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@lplp לא חייב צריבת גירסא,
מספיק להיכנס לריקברי להיכנס לMount לסמן את SYSTEM, לחזור אחורה,
להיכנס לAdvanced, לנווט לSYSTEM/APP ולמחוק ידנית את הקובץ FmRadio.apk -
@lplp אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@googie מה זה נרא מצב הורדה
ואיך צורבים גירסה חדשהאיזה גירסה התקנת?
יש לך מקלדת של סמסונג מקורית? -
@lplp אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@googie מה זה נרא מצב הורדה
ואיך צורבים גירסה חדשהאיזה גירסה התקנת?
יש לך מקלדת של סמסונג מקורית? -
@מוטי-ברנד זה המקורי?
אני עדיין לא ניסיתי ,
אין לי כח לצרוב ולראות שזה לא המקורי,
אתה יכול לשלוח לי צילום מסך של זה? -
יש לי גיבוי מגרסה שבה כן עבד הרדיו ואולי צריך לשלב את
כל הקובץ הזה של הגרסה שעבדה בשאר הקבצים של הגירסה הכשרה ולצרוב אותה
וכך יהיה גם מקלדת מקורית וגם רדיו -
@מוטי-ברנד זה המקורי?
אני עדיין לא ניסיתי ,
אין לי כח לצרוב ולראות שזה לא המקורי,
אתה יכול לשלוח לי צילום מסך של זה?@זעירא-דמן-חבריא אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
זה המקורי?
אני עדיין לא ניסיתי ,
אין לי כח לצרוב ולראות שזה לא המקורי,
אתה יכול לשלוח לי צילום מסך של זה?זה רק המקלדת וזה המקורי
-
@דוד-1 ?
לא הבנתי אפשר להכניס רדיו?
איזה תקיות אלה?@דוד-1 אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@lplp לא חייב צריבת גירסא,
מספיק להיכנס לריקברי להיכנס לMount לסמן את SYSTEM, לחזור אחורה,
להיכנס לAdvanced, לנווט לSYSTEM/APP ולמחוק ידנית את הקובץ FmRadio.apk@זעירא-דמן-חבריא אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
@דוד-1 ?
לא הבנתי אפשר להכניס רדיו?כן אפשר להחזיר רדיו.
רק היום החזרתי רדיו ליאנג.@זעירא-דמן-חבריא אמר ברדיו ליאנג נמחק בטעות:
איזה תקיות אלה?
זה בריקברי מקוסטם - TWRP
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות