דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. רשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2

רשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
38 פוסטים 9 כותבים 1.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    yonig20
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    האם יש למישהו נסיון עם SOUNDPEATS TrueAir2?

    ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y yonig20

      האם יש למישהו נסיון עם SOUNDPEATS TrueAir2?

      ephraum tzviE מנותק
      ephraum tzviE מנותק
      ephraum tzvi
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @yonig20 אני מכיר מישהו עם אזניות שנראות ככה, מכיוון שהן רק נראות ואני לא יודע בבירור עליהן- אוכל לשאול אותו האם זה דגם הזה כי אצלו זה עובד ממש מצוין! בכח אופן, כרגע הוא לא זמין אך מחר כנראה שכן..

      ה Y 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • ephraum tzviE ephraum tzvi

        @yonig20 אני מכיר מישהו עם אזניות שנראות ככה, מכיוון שהן רק נראות ואני לא יודע בבירור עליהן- אוכל לשאול אותו האם זה דגם הזה כי אצלו זה עובד ממש מצוין! בכח אופן, כרגע הוא לא זמין אך מחר כנראה שכן..

        ה מנותק
        ה מנותק
        השטיגניסט
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        F10עובד אכות גרועה כל אוזניה שתחברKC 2יהיה גרוע

        ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה השטיגניסט

          F10עובד אכות גרועה כל אוזניה שתחברKC 2יהיה גרוע

          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzvi
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @השטיגניסט כנראה שהדגם שדיברתי עליו לא אותו דבר😊

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ephraum tzviE ephraum tzvi

            @השטיגניסט כנראה שהדגם שדיברתי עליו לא אותו דבר😊

            ה מנותק
            ה מנותק
            השטיגניסט
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @ephraum-tzvi אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב

            ephraum tzviE צ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה השטיגניסט

              @ephraum-tzvi אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב

              ephraum tzviE מנותק
              ephraum tzviE מנותק
              ephraum tzvi
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
              #18

              @השטיגניסט מוזר..מישום מה אצל אותו אדם שדיברתי- יש לו c2 יש קליטה מעולה של 5 מטר!!

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ephraum tzviE ephraum tzvi

                @השטיגניסט מוזר..מישום מה אצל אותו אדם שדיברתי- יש לו c2 יש קליטה מעולה של 5 מטר!!

                ה מנותק
                ה מנותק
                השטיגניסט
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @ephraum-tzvi איזה דור

                ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה השטיגניסט

                  @ephraum-tzvi איזה דור

                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzvi
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
                  #20

                  @השטיגניסט מה? הc2 יש לו סים דור 3 אם זה קשור בכלל

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ephraum tzviE ephraum tzvi

                    @השטיגניסט מה? הc2 יש לו סים דור 3 אם זה קשור בכלל

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    השטיגניסט
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @ephraum-tzvi כן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה השטיגניסט

                      @ephraum-tzvi אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צצצצצ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @השטיגניסט לי יש סאונד פצצה בc2

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צצצצצ

                        @השטיגניסט לי יש סאונד פצצה בc2

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        השטיגניסט
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @צצצצצ אני לא מדבר על סאונד כנראה שלכם יש דור 4

                        ephraum tzviE צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ה השטיגניסט

                          @צצצצצ אני לא מדבר על סאונד כנראה שלכם יש דור 4

                          ephraum tzviE מנותק
                          ephraum tzviE מנותק
                          ephraum tzvi
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
                          #24

                          @השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                          כנראה שלכם יש דור 4

                          איך אפשר לראות?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה השטיגניסט

                            @צצצצצ אני לא מדבר על סאונד כנראה שלכם יש דור 4

                            צ מנותק
                            צ מנותק
                            צצצצצ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @צצצצצ אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                            לי יש סאונד פצצה בc2

                            דיברתי לגבי זה:

                            @השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                            אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב

                            @השטיגניסט חוצמיזה יש דור 4 בc2?

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ephraum tzviE ephraum tzvi

                              @השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                              כנראה שלכם יש דור 4

                              איך אפשר לראות?

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              השטיגניסט
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @ephraum-tzvi בקופסה שקנית משהו במסך תשאל מי שמבין

                              ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה השטיגניסט

                                @ephraum-tzvi בקופסה שקנית משהו במסך תשאל מי שמבין

                                ephraum tzviE מנותק
                                ephraum tzviE מנותק
                                ephraum tzvi
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @השטיגניסט אולי ע''י קוד שכותבים בסיומת סולמית?

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צצצצצ

                                  @צצצצצ אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                                  לי יש סאונד פצצה בc2

                                  דיברתי לגבי זה:

                                  @השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:

                                  אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב

                                  @השטיגניסט חוצמיזה יש דור 4 בc2?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  השטיגניסט
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @צצצצצ יש דור 4 נראה לי

                                  ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ephraum tzviE ephraum tzvi

                                    @השטיגניסט אולי ע''י קוד שכותבים בסיומת סולמית?

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    השטיגניסט
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @ephraum-tzvi נראה לי ראיתי משהו עם הG

                                    ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה השטיגניסט

                                      @צצצצצ יש דור 4 נראה לי

                                      ephraum tzviE מנותק
                                      ephraum tzviE מנותק
                                      ephraum tzvi
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @השטיגניסט לא נראה לי שזה הגיוני, סי2 תומך רק בדור3, ולכן אין בו אפשרות של אינטרנט...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה השטיגניסט

                                        @ephraum-tzvi נראה לי ראיתי משהו עם הG

                                        ephraum tzviE מנותק
                                        ephraum tzviE מנותק
                                        ephraum tzvi
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @השטיגניסט האות הזו שמופיעה למעלה בפלאפון? אפשר לעשות אתזה בכל סי2 ע''י כניסה להגדרות>קישוריות>נתונים בחבילות, ולבלחור ב-"תמיד מקווון"

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ephraum tzviE ephraum tzvi

                                          @השטיגניסט האות הזו שמופיעה למעלה בפלאפון? אפשר לעשות אתזה בכל סי2 ע''י כניסה להגדרות>קישוריות>נתונים בחבילות, ולבלחור ב-"תמיד מקווון"

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          השטיגניסט
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @ephraum-tzvi BRTV KH

                                          ephraum tzviE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר