רשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2
-
כל אחד יכתוב אוזניות שניסה לחבר לC2, ואת תוצאות הניסוי.
אני חושב שזה יכול להיות תועלת גדולה להרבה אנשים שמחפשים אוזניות איכותיות וחוששים להזמין.
Tronsmart Onyx Free Wireless Earbuds black , לא מתאימות.
שומעים, ואי אפשר לדבר. -
האם יש למישהו נסיון עם SOUNDPEATS TrueAir2?
-
האם יש למישהו נסיון עם SOUNDPEATS TrueAir2?
-
@yonig20 אני מכיר מישהו עם אזניות שנראות ככה, מכיוון שהן רק נראות ואני לא יודע בבירור עליהן- אוכל לשאול אותו האם זה דגם הזה כי אצלו זה עובד ממש מצוין! בכח אופן, כרגע הוא לא זמין אך מחר כנראה שכן..
-
@השטיגניסט כנראה שהדגם שדיברתי עליו לא אותו דבר

-
@השטיגניסט כנראה שהדגם שדיברתי עליו לא אותו דבר

-
@ephraum-tzvi אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב
@השטיגניסט מוזר..מישום מה אצל אותו אדם שדיברתי- יש לו c2 יש קליטה מעולה של 5 מטר!!
-
@השטיגניסט מוזר..מישום מה אצל אותו אדם שדיברתי- יש לו c2 יש קליטה מעולה של 5 מטר!!
-
@ephraum-tzvi איזה דור
@השטיגניסט מה? הc2 יש לו סים דור 3 אם זה קשור בכלל
-
@השטיגניסט מה? הc2 יש לו סים דור 3 אם זה קשור בכלל
-
@ephraum-tzvi אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב
@השטיגניסט לי יש סאונד פצצה בc2
-
@השטיגניסט לי יש סאונד פצצה בc2
-
-
@צצצצצ אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:
לי יש סאונד פצצה בc2
דיברתי לגבי זה:
@השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:
אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב
@השטיגניסט חוצמיזה יש דור 4 בc2?
-
-
@ephraum-tzvi בקופסה שקנית משהו במסך תשאל מי שמבין
@השטיגניסט אולי ע''י קוד שכותבים בסיומת סולמית?
-
@צצצצצ אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:
לי יש סאונד פצצה בc2
דיברתי לגבי זה:
@השטיגניסט אמר ברשימת אוזניות בלוטוס שמתאימות/לא מתאימות לC2:
אני מבין ב C2כל מה שתחבר יהיה אכות גרועה הבלוטוס שלC2 לא כזה טוב
@השטיגניסט חוצמיזה יש דור 4 בc2?
-
@השטיגניסט אולי ע''י קוד שכותבים בסיומת סולמית?
-
@השטיגניסט לא נראה לי שזה הגיוני, סי2 תומך רק בדור3, ולכן אין בו אפשרות של אינטרנט...
-
@ephraum-tzvi נראה לי ראיתי משהו עם הG
@השטיגניסט האות הזו שמופיעה למעלה בפלאפון? אפשר לעשות אתזה בכל סי2 ע''י כניסה להגדרות>קישוריות>נתונים בחבילות, ולבלחור ב-"תמיד מקווון"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות