בעיה במחיקת קובץ menusettings מתוכנת MobiMB ל-c2
-
אני מנסה למחוק את הקובץ menusettings.xml אבל זה נותן לי שגיאה! התקנתי דרייברים
מה אפשר לעשות???
מצרף צילום מסך של השגיאה אחרי שאני מנסה למחוק:

בתודה!! -
אני מנסה למחוק את הקובץ menusettings.xml אבל זה נותן לי שגיאה! התקנתי דרייברים
מה אפשר לעשות???
מצרף צילום מסך של השגיאה אחרי שאני מנסה למחוק:

בתודה!! -
@ephraum-tzvi אל תמחק, תעביר את הקובץ החדש לתוך התוכנה.
-
@מישהו12 אבל אז יהיו לי שני קבצים! זה לא בעייתי?
-
@ephraum-tzvi לא יהיו שניים.
-
@מישהו12 אבל בתוכנה אחרי שהעברתי את הקובץ החדש היו שנים, מה אתה מתכוון שלא יהיו בפלאפון שניים??
-
@ephraum-tzvi אם לקובץ שבמחשב קוראים בדיוק באותו שם, זה "ידרוס" את הקובץ הקיים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות