דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. זקוק ללופ של וילון אדום נפתח

זקוק ללופ של וילון אדום נפתח

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
13 פוסטים 3 כותבים 1.3k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יודודי יודוד

    כעין הצגה
    לצורך פתיח למצגת עדיף משהו דרמטי ויפה

    י מנותק
    י מנותק
    יוסיפון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @יודוד שלום וברכה, מצ''ב שלושה סרטונים [2 וילון אדום ואחד כחול] אם אתה יודע לעבוד עם מסך ירוק, תוכל לבטל את הרקע השחור בסרטון הראשון ואז מיד שהוילון יפתח יראו מה יש מאחורה. [עוד לפני שהסרטון מסתיים]
    red curtain I-HD.mp4
    Red open stage curtain deluxe hall rotating crystal lamp photography&video background_0001.mp4
    خلفية مونتاج متحركة - ستارة مسرحيه HD.mp4

    יודודי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסיפון

      @יודוד שלום וברכה, מצ''ב שלושה סרטונים [2 וילון אדום ואחד כחול] אם אתה יודע לעבוד עם מסך ירוק, תוכל לבטל את הרקע השחור בסרטון הראשון ואז מיד שהוילון יפתח יראו מה יש מאחורה. [עוד לפני שהסרטון מסתיים]
      red curtain I-HD.mp4
      Red open stage curtain deluxe hall rotating crystal lamp photography&video background_0001.mp4
      خلفية مونتاج متحركة - ستارة مسرحيه HD.mp4

      יודודי מנותק
      יודודי מנותק
      יודוד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @יוסיפון סליחה על הבורות
      באיזה תוכנה אני יכול לעבד את המסך הירוק ?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יודודי יודוד

        @יוסיפון סליחה על הבורות
        באיזה תוכנה אני יכול לעבד את המסך הירוק ?

        י מנותק
        י מנותק
        יוסיפון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

        באיזה תוכנה אני יכול לעבד את המסך הירוק ?

        בכל תוכנה של עריכת סרטים [לא פאוור-פוינט]

        יודודי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסיפון

          @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

          באיזה תוכנה אני יכול לעבד את המסך הירוק ?

          בכל תוכנה של עריכת סרטים [לא פאוור-פוינט]

          יודודי מנותק
          יודודי מנותק
          יודוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @יוסיפון כגון ?
          איפה הכי טוב למתחיל כמוני ?
          אגב הצלחתי גם בפאוור פוינט לעשות שתוך כדי שהוילון נפתח רואים את השקופית הבאה

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יודודי יודוד

            @יוסיפון כגון ?
            איפה הכי טוב למתחיל כמוני ?
            אגב הצלחתי גם בפאוור פוינט לעשות שתוך כדי שהוילון נפתח רואים את השקופית הבאה

            י מנותק
            י מנותק
            יוסיפון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

            אגב הצלחתי גם בפאוור פוינט לעשות שתוך כדי שהוילון נפתח רואים את השקופית הבאה

            נכון, אבל בסרטון לא תוכל לעשות את זה.
            אני אישית עובד עם power-director, אם אתה רגיל לפאוור-פוינט ואין לך מושג בתוכנות לעריכת סרטים, זה יהיה קצת מורכב.

            יודודי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י יוסיפון

              @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

              אגב הצלחתי גם בפאוור פוינט לעשות שתוך כדי שהוילון נפתח רואים את השקופית הבאה

              נכון, אבל בסרטון לא תוכל לעשות את זה.
              אני אישית עובד עם power-director, אם אתה רגיל לפאוור-פוינט ואין לך מושג בתוכנות לעריכת סרטים, זה יהיה קצת מורכב.

              יודודי מנותק
              יודודי מנותק
              יודוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @יוסיפון אני בודק וחוקר
              יש לי זמן
              אני לא לחוץ בנוגע למצגת שלי רק רוצה שיצא בסוף טוב
              אני לומד לאט לאט את התוכנות
              התוכנה שהזכרת יש אותה בעברית ?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יודודי יודוד

                @יוסיפון אני בודק וחוקר
                יש לי זמן
                אני לא לחוץ בנוגע למצגת שלי רק רוצה שיצא בסוף טוב
                אני לומד לאט לאט את התוכנות
                התוכנה שהזכרת יש אותה בעברית ?

                י מנותק
                י מנותק
                יוסיפון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

                התוכנה שהזכרת יש אותה בעברית ?

                לא.
                באנגלית.

                יודודי י 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • י יוסיפון

                  @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

                  התוכנה שהזכרת יש אותה בעברית ?

                  לא.
                  באנגלית.

                  יודודי מנותק
                  יודודי מנותק
                  יודוד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @יוסיפון יש אותה בפורום ? לא מוצא

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יודודי יודוד

                    @יוסיפון יש אותה בפורום ? לא מוצא

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסיפון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

                    יש אותה בפורום ? לא מוצא

                    יש כאן ברוב התוכנות שנמצאות שם, אפשר להוריד צבע מסרטונים [מסך ירוק]
                    לגבי powerdirector הגירסה שנמצאת שם בעייתית מצד תמונות לא ראויות, עדיף להשתמש בגירסה הזו [אין כמעט הבדל בגירסאות]
                    אם כי גם היא לא נקייה לגמרי לגמרי.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • י יוסיפון

                      @יודוד אמר בזקוק ללופ של וילון אדום נפתח:

                      התוכנה שהזכרת יש אותה בעברית ?

                      לא.
                      באנגלית.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוסיפון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @יוסיפון יש כאן סרטון שמסביר איך עושים את זה.
                      [לא ראיתי את הסרטון, זה חסום בנט-פרי]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר