בעיה-הקובץ לא פותח EXE
-
שלום כשאני פותח EXE הוא עושה לי את ההודעה הזאת:
איך אני פותר את זה?
זה הקובץ https://drive.google.com/file/d/11NJqnXtz5MnJ8p5H544DDG4V-ZRoSJJI/view?usp=sharing -
שלום כשאני פותח EXE הוא עושה לי את ההודעה הזאת:
איך אני פותר את זה?
זה הקובץ https://drive.google.com/file/d/11NJqnXtz5MnJ8p5H544DDG4V-ZRoSJJI/view?usp=sharing@שמח-לעזור בדקת שזה מתאים מבחינת סיביות (64/32)?
-
@שמח-לעזור בדקת שזה מתאים מבחינת סיביות (64/32)?
-
@yaakovsas זה סך הכל הקובץ הזה אין כאן 64 ו32 ביט
אבל מה ששונה מהקובץ הזה לשאר הקבצים הקודמים הוא שכאן כתוב for Windows בתיאור

@שמח-לעזור אז א. גם אצלי זה לא נפתח. ב. זה נראה קובץ ריק.
-
@שמח-לעזור אז א. גם אצלי זה לא נפתח. ב. זה נראה קובץ ריק.
@yaakovsas נכון זה הבעיה שזה לא נפתח זה ההבדל בין הקובץ הזה לשאר הקבצים
הקובץ שנפתח

הקובץ שלא נפתח

יש כאן משהו שונה בתיאור -
@yaakovsas נכון זה הבעיה שזה לא נפתח זה ההבדל בין הקובץ הזה לשאר הקבצים
הקובץ שנפתח

הקובץ שלא נפתח

יש כאן משהו שונה בתיאור@שמח-לעזור אז א. תתקן כותרת השאלה שלך היא על הקובץ ולא על המחשב. ב. תעלה את הקובץ לפוסט הראשון.
-
שלום כשאני פותח EXE הוא עושה לי את ההודעה הזאת:
איך אני פותר את זה?
זה הקובץ https://drive.google.com/file/d/11NJqnXtz5MnJ8p5H544DDG4V-ZRoSJJI/view?usp=sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות