המחשב לא קורא מיקרו SD מה עושים ?
-
@יודוד ניסית במחשב/קורא (מעביר) אחר?
-
@יודוד ניסית במחשב/קורא (מעביר) אחר?
@שלמה-ווייס כן
גם הנגן [ניסיתי 2] לא קורא את הכרטיס בנוסף ניסיתי את התוכנה לשחזור קבצים שגם לא מזהה את הכרטיס

את מי צריך לתייג בכדי לקבל תשובה אמינה ?
-
@יודוד הכרטיס שלם פיזית?
כי מצב כזה שהמחשב בכלל לא קולט את ההתקן נראה כמו שבר או משהו בסגנון
מה הפעולה האחרונה שעשית עם הכרטיס אתחלת אותו או משהו כזה?
הייתי מתייג את @משחזר-מידע -
@יודוד הכרטיס שלם פיזית?
כי מצב כזה שהמחשב בכלל לא קולט את ההתקן נראה כמו שבר או משהו בסגנון
מה הפעולה האחרונה שעשית עם הכרטיס אתחלת אותו או משהו כזה?
הייתי מתייג את @משחזר-מידע@קינג-קומפיוטר שלם לגמרי לא מאותחל [מסיבה פשוטה שלא רציתי להזיק יותר ] ככל הנראה ווירוס קצת עקשן כי זה קרה לי בכמה כרטיסים
-
@קינג-קומפיוטר שלם לגמרי לא מאותחל [מסיבה פשוטה שלא רציתי להזיק יותר ] ככל הנראה ווירוס קצת עקשן כי זה קרה לי בכמה כרטיסים
-
@יודוד אמר בהמחשב לא קורא מיקרו SD מה עושים ?:
כי זה קרה לי בכמה כרטיסים
אולי חסר דרייבר למחשב? תנסה לקרוא את הכרטיס במחשב אחר או במצלמה/נגן
-
@נגן כרטיסים אחרים הוא כן קורא [רוב הכרטיסים שהוא לא קורא הם של NETAC ] אז אולי לא הבעיה במחשב
ניסיתי בשני נגנים ולא קרא ניסיתי בכמה מחשבים@יודוד אם הבעיה היא בכרטיסים של חברה ספציפית יכול להיות שזה כן ענין של דרייבר
-
@יודוד אם הבעיה היא בכרטיסים של חברה ספציפית יכול להיות שזה כן ענין של דרייבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות