כרטיס פגום...
-
@טטט אם הכרטיס הוא יותר מ 64 ג'יגה תצטרך לפרמט אותו ל FAT32 כי השיאומי לא קולט 128 אם זה על exFAT וברור שהוא לא יקלוט אותו על ntfs מה שסביר שזה יהיה [אם זה מעל 64 ג'יגה]
-
@טטט אם הכרטיס הוא יותר מ 64 ג'יגה תצטרך לפרמט אותו ל FAT32 כי השיאומי לא קולט 128 אם זה על exFAT וברור שהוא לא יקלוט אותו על ntfs מה שסביר שזה יהיה [אם זה מעל 64 ג'יגה]
@zalmensmok דרך אגב, רציתי כבר לברר מזמן. לפרמט לFAT32 צריך לעשות format על המכשיר או שיש ג"כ דרך על מחשב?
-
@zalmensmok דרך אגב, רציתי כבר לברר מזמן. לפרמט לFAT32 צריך לעשות format על המכשיר או שיש ג"כ דרך על מחשב?
@giter-yid רק על המחשב

-
@giter-yid רק על המחשב

@xkcuset אמר בכרטיס פגום...:
@giter-yid רק על המחשב
? אני מתכוין כדי שיעבוד על מכשיר שלא קולט מלכתחילה יותר מ64.
אנחנו מדברים על אותו דבר? -
@xkcuset אמר בכרטיס פגום...:
@giter-yid רק על המחשב
? אני מתכוין כדי שיעבוד על מכשיר שלא קולט מלכתחילה יותר מ64.
אנחנו מדברים על אותו דבר?@giter-yid כן, תחת קטגוריית מערכת קבצים
-
@giter-yid כן, תחת קטגוריית מערכת קבצים
-
@zalmensmok דרך אגב, רציתי כבר לברר מזמן. לפרמט לFAT32 צריך לעשות format על המכשיר או שיש ג"כ דרך על מחשב?
@giter-yid אם זה מעל 32 ג'יגה יש תוכנות שעושות את זה
https://mitmachim.top/post/328900
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות