האם אפשר להמיר קובץ אנדרואיד (אנשי קשר )שיפתח בנוקיה ?
-
עשיתי יבוא אנשי קשר לכרטיס זיכרון בפלא' יאנג ואני רוצה לפתח אותו בנוקיה C2 יש אפשרות כזו ?
-
עשיתי יבוא אנשי קשר לכרטיס זיכרון בפלא' יאנג ואני רוצה לפתח אותו בנוקיה C2 יש אפשרות כזו ?
@חנוך-שוורץ
אם זה קובץ בסיומת VCF (נראה לי)תפתח על ידי נוקיה ותשמור לאנשי קשר
-
@חנוך-שוורץ
אם זה קובץ בסיומת VCF (נראה לי)תפתח על ידי נוקיה ותשמור לאנשי קשר
@יוסי-הגאון זה באמת הסיומת אבל א"א לפתח את זה ב C2 הוא כותב תבנית קובץ לא נתמכת
-
@יוסי-הגאון זה באמת הסיומת אבל א"א לפתח את זה ב C2 הוא כותב תבנית קובץ לא נתמכת
@חנוך-שוורץ אמר בהאם אפשר להמיר קובץ אנדרואיד (אנשי קשר )שיפתח בנוקיה ?:
@יוסי-הגאון זה באמת הסיומת אבל א"א לפתח את זה ב C2 הוא כותב תבנית קובץ לא נתמכת
עד כמה שאני זוכר...
ככה זה הולך
@מישהו12 -
@יוסי-הגאון זה באמת הסיומת אבל א"א לפתח את זה ב C2 הוא כותב תבנית קובץ לא נתמכת
-
@יוסי-הגאון זה באמת הסיומת אבל א"א לפתח את זה ב C2 הוא כותב תבנית קובץ לא נתמכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות