בעיה מוזרה בשמע המחשב
-
קרה לי משהו מוזר בימים האחרונים.
כשאני מכניס אוזניות למחשב, בחלק מהתוכונת זה עובד ובחלק הוא לא קולט והמחשב נשאר על רמקול כאילו לא הכנסתי אוזניות.
לדוגמה: בהפעלת קובץ אודיו רגיל הוא משמיע דרך האוזניות. אבל כשאני בזום הוא לא קולט את האוזניות והשמע נשאר על הרמקול של המחשב.
ניסתי לשחק בהגדרות וזה רק סיבך את המצב.
אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מה צריך לעשות. -
קרה לי משהו מוזר בימים האחרונים.
כשאני מכניס אוזניות למחשב, בחלק מהתוכונת זה עובד ובחלק הוא לא קולט והמחשב נשאר על רמקול כאילו לא הכנסתי אוזניות.
לדוגמה: בהפעלת קובץ אודיו רגיל הוא משמיע דרך האוזניות. אבל כשאני בזום הוא לא קולט את האוזניות והשמע נשאר על הרמקול של המחשב.
ניסתי לשחק בהגדרות וזה רק סיבך את המצב.
אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מה צריך לעשות. -
@לומדעס האמת שאני כ"כ לא מבין בזה שאין לי מושג איך לכתוב את הפרטים.
כתוב במקום כלשהוא במחשב את הפרטים? -
קרה לי משהו מוזר בימים האחרונים.
כשאני מכניס אוזניות למחשב, בחלק מהתוכונת זה עובד ובחלק הוא לא קולט והמחשב נשאר על רמקול כאילו לא הכנסתי אוזניות.
לדוגמה: בהפעלת קובץ אודיו רגיל הוא משמיע דרך האוזניות. אבל כשאני בזום הוא לא קולט את האוזניות והשמע נשאר על הרמקול של המחשב.
ניסתי לשחק בהגדרות וזה רק סיבך את המצב.
אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מה צריך לעשות.@בנצי-ש אמר בבעיה מוזרה בשמע המחשב:
קרה לי משהו מוזר בימים האחרונים.
כשאני מכניס אוזניות למחשב, בחלק מהתוכונת זה עובד ובחלק הוא לא קולט והמחשב נשאר על רמקול כאילו לא הכנסתי אוזניות.
לדוגמה: בהפעלת קובץ אודיו רגיל הוא משמיע דרך האוזניות. אבל כשאני בזום הוא לא קולט את האוזניות והשמע נשאר על הרמקול של המחשב.
ניסתי לשחק בהגדרות וזה רק סיבך את המצב.
אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מה צריך לעשות.יתכן שחסר לך הדרייבר של ההתקני שמע ולכן זה ככה משחק
-
@בנצי-ש אמר בבעיה מוזרה בשמע המחשב:
קרה לי משהו מוזר בימים האחרונים.
כשאני מכניס אוזניות למחשב, בחלק מהתוכונת זה עובד ובחלק הוא לא קולט והמחשב נשאר על רמקול כאילו לא הכנסתי אוזניות.
לדוגמה: בהפעלת קובץ אודיו רגיל הוא משמיע דרך האוזניות. אבל כשאני בזום הוא לא קולט את האוזניות והשמע נשאר על הרמקול של המחשב.
ניסתי לשחק בהגדרות וזה רק סיבך את המצב.
אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מה צריך לעשות.יתכן שחסר לך הדרייבר של ההתקני שמע ולכן זה ככה משחק
-
@בנצי-ש נסה להוריד ולהתקין את זה
https://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp96501-97000/sp96883.exe -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
