רוט לשיאומי
-
שלום ניסיתי להתקין את הדרייברים שהעלו פה בעבר והמחשב (ניסיתי בשתי מחשבים)נותן לי ברירת מחדל של חיפוש קובץ התקנה רק inf והדרייברים שהעלו הם rar גם התוכנה שהעלו לא תואמת ניסיתי לשנות את הסיומת ואחרי זה כתב שגיאה מה אני עושה בכזה מצב?
@ched אתה צריך לעשות במנהל ההתקנים עדכון מנהל התקן ושם אפשר לי לבחור מתוך רשימה לא עיון ושם יש לך הראשון android phone ואתה לוחץ עליו
-
@ched אתה צריך לעשות במנהל ההתקנים עדכון מנהל התקן ושם אפשר לי לבחור מתוך רשימה לא עיון ושם יש לך הראשון android phone ואתה לוחץ עליו
@zalmensmok אנסה תודה!
-
שלום ניסיתי להתקין את הדרייברים שהעלו פה בעבר והמחשב (ניסיתי בשתי מחשבים)נותן לי ברירת מחדל של חיפוש קובץ התקנה רק inf והדרייברים שהעלו הם rar גם התוכנה שהעלו לא תואמת ניסיתי לשנות את הסיומת ואחרי זה כתב שגיאה מה אני עושה בכזה מצב?
-
@ched אתה צריך לעשות במנהל ההתקנים עדכון מנהל התקן ושם אפשר לי לבחור מתוך רשימה לא עיון ושם יש לך הראשון android phone ואתה לוחץ עליו
@zalmensmok ניסיתי את מה שאמרת ולא נותן לי את האפשרות של אנדרואיד פון מצורף תמונה!

-
@zalmensmok ניסיתי את מה שאמרת ולא נותן לי את האפשרות של אנדרואיד פון מצורף תמונה!

@ched הטלפון שלך מחובר?
-
@ched הטלפון שלך מחובר?
@zalmensmok וודאי
-
@zalmensmok וודאי
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות