מחשב נדלק מאד לאט
-
יש לי בבית מחשב נייח עם מפרט נחמד I5 דור 6 SSD ו8 ראם שכל הפעלה שלו לוקח למחשב 5 דקות ומעלה להידלק הוא נתקע בשלב האחרון של ההפעלה שמופיע הסמל של וינדוס והעיגול בתחתית המסך מסתובב
עשיתי לו התקנה מחדש וזה לא עזר הרבה יותר מה ר אבל עדיין איטי יש מה לעשות עם המחשב או לפח ולקנות חדש -
יש לי בבית מחשב נייח עם מפרט נחמד I5 דור 6 SSD ו8 ראם שכל הפעלה שלו לוקח למחשב 5 דקות ומעלה להידלק הוא נתקע בשלב האחרון של ההפעלה שמופיע הסמל של וינדוס והעיגול בתחתית המסך מסתובב
עשיתי לו התקנה מחדש וזה לא עזר הרבה יותר מה ר אבל עדיין איטי יש מה לעשות עם המחשב או לפח ולקנות חדש -
יש לי בבית מחשב נייח עם מפרט נחמד I5 דור 6 SSD ו8 ראם שכל הפעלה שלו לוקח למחשב 5 דקות ומעלה להידלק הוא נתקע בשלב האחרון של ההפעלה שמופיע הסמל של וינדוס והעיגול בתחתית המסך מסתובב
עשיתי לו התקנה מחדש וזה לא עזר הרבה יותר מה ר אבל עדיין איטי יש מה לעשות עם המחשב או לפח ולקנות חדש -
@קינג-קומפיוטר
בתור התחלה , תעלה צילום מסך ממנהל משימות לשונית אתחול@משה-מזרחי יש שם 5 תוכנות קלילות EVERYTHING, תוכנה למדפסת של סמסונג, התחל-קלאסיק של ,איסט ועוד תוכנה לא זוכר כרגע שיכולות לעלות בהפעלה כל השאר מושבתות
@מישהו12 אמר במחשב נדלק מאד לאט:
@קינג-קומפיוטר אולי הכונן קשיח בתהליכי גסיסה מתקדמים?
עשיתי לו סמארט לא מזמן והוא היה תקין וגם אז הוא היה איטי הענין שזה SSD וסמארט לא אומר על הרבה על SSD
-
@קינג-קומפיוטר אולי הכונן קשיח בתהליכי גסיסה מתקדמים?
@מישהו12 עשיתי סמארט לדיסק @משחזר-מידע מה חוות דעתך?

-
@מישהו12 עשיתי סמארט לדיסק @משחזר-מידע מה חוות דעתך?

@קינג-קומפיוטר תבדוק אותו עם crystal disk mark בכל הבדיקות שהוא מציע ובפרט השתיים התחתונות
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות