-
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבה -
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבה -
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבה@יהושע-1234 g5 לא שונה משום סטיק
כוונתך עם יש תוכנית מסוננת של g5?
ליוסי תקשורת יש תוכנית רשמית של פרטנר
ויהודה12 אומר שהם לא היחידים -
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבה@יהושע-1234 תבדוק אם באזור שלך יש בכלל קליטה לG5 ראיתי שיוסי תקשורת כתב בפורום נטפרי שאין כמעט בארץ את הקליטה של G5
-
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבה@יהושע-1234 אמר בבירור לגבי ראוטר G5 שעובד על סים עם סינון:
שלום וברכה
2 שאלות
1 יש אפשרות של התחברות לראוטר דרך ווייפי ויהיה סינון למחשב?
2 אשמח לקבל מידע על ראוטר G5 והאם שווה להשקיע עליו או לחילופין להזמין באליאקספרס?
תודה רבהתפרט יותר שאלה1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות