עזרה | בהרבה שיחות המכשיר מתחיל אוטומטית להיות על מצב רמקול
-
בשיחות יוצאות זה תלוי לאיזה מספר אני מחייג (ישנם כאלה שקבוע זה בסדר כאלה שמיד עובר לרמקול וישנם שאיך פעם)
בשיחות נכנסות בדר"כ תוך כמה שניות (עד 20 ) עובר מיד לרמקול
אשמח לעזרה
גירסת I.T.G@המחושב
הגרסה שלך פתוכה להתקנות? -
@המחושב
הגרסה שלך פתוכה להתקנות?@מנסה-להבין
כן
מתקן אוזניה לא עזר לי -
@מנסה-להבין
כן
מתקן אוזניה לא עזר לי@המחושב תנסה להתקין אפליקציית חיגן
-
@המחושב תנסה להתקין אפליקציית חיגן
@מנסה-להבין אמר בעזרה | בהרבה שיחות המכשיר מתחיל אוטומטית להיות על מצב רמקול:
@המחושב תנסה להתקין אפליקציית חיגן
אפשר בבקשה קישור?
תודה -
@מנסה-להבין אמר בעזרה | בהרבה שיחות המכשיר מתחיל אוטומטית להיות על מצב רמקול:
@המחושב תנסה להתקין אפליקציית חיגן
אפשר בבקשה קישור?
תודה@המחושב תעשה חיפוש בפורום
-
@המחושב אמר בעזרה | בהרבה שיחות המכשיר מתחיל אוטומטית להיות על מצב רמקול:
בשיחות יוצאות זה תלוי לאיזה מספר אני מחייג (ישנם כאלה שקבוע זה בסדר כאלה שמיד עובר לרמקול וישנם שאיך פעם)
בשיחות נכנסות בדר"כ תוך כמה שניות (עד 20 ) עובר מיד לרמקול
אשמח לעזרה
גירסת I.T.Gמצאתי את הבעיה - אפליקצית הקלטת שיחות הא שגרמה לבעיה ובאנשי קשר שהיה מוגדר שלא יתחיל להקליט שם זה לא עבר לרמקול
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות