נעלם ה WIFI מהמחשב
-
@moshe @A0533057932 @bbn ומעדכן דרייברים יכול לעזור?
@מוטי-ברנד אם אתר היצרן לא עזר , אז לדעתי לא
-
@מוטי-ברנד אם אתר היצרן לא עזר , אז לדעתי לא
-
@moshe אמר בנעלם ה WIFI מהמחשב:
ניסיתי לאפס את הגדרות הרשת ולא עזר
מצרף תמונה ממנהל ההתקנים (ניסיתי לעדכן)

מה הפעולות שקדמו לזה שהוויפי לא מזוהה?
-
@moshe אתה יודע להתעסק בביוס?!
א"כ, כנס אליו, לשונית אבטחה, פורטים, בטל את כל חיבורי הרשת,
לאחמ"כ התקן במחשב מנהל התקן מעודכן מאתר היצרן,
כנס שוב לביוס והפעל את הפורטים שהשבתת.אשמח לעדכון!
בהצלחה! -
@aiib קצת בעיה, כי המחשב של חבר ואני לא גר באזור שלו בכלל...
@A0533057932 ככל שהבנתי לא קדם לזה כלום, בצהרים עבד חופשי ובערב נעלם.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
