הסרת MCAFEE
-
@קינג-קומפיוטר אין לי מספיק אינטרנט בשביל להוריד...
גם מחשב של העבודה יש מצב שזה ייחסםבכל אופן בתהליכים מופיעים כמה תהליכים שקשורים לאנטי וירוס למרות שבאופן רשמי הוא לא קיים
@aiib יש גם קטנים ששוקלים פחות מחצי ג'יגה אני יחפש
-
@aiib יש גם קטנים ששוקלים פחות מחצי ג'יגה אני יחפש
@קינג-קומפיוטר אל תטרח כרגע
אני כעת מדבר עם התמיכה הטכנית שלהם -
@קינג-קומפיוטר אל תטרח כרגע
אני כעת מדבר עם התמיכה הטכנית שלהם -
@aiib בדקת אם בכונן C קיימת תיקייה בשם MCAFEE (כמו שכתבו לעיל) אם כן תמחוק אותה יכול להיות שהתיקייה בתוך program files(x86) וכדומה
-
@aiib אמר בהסרת MCAFEE:
@elazar כן
לא הצלחת גם לאחר מחיקה עם https://www.iobit.com/en/iobit-unlocker.php (עי לחיצה על מחיקה + ביטול נעילה ולא רק ביטול נעילה)?
אם לא הבנת מה התכוונתי ביטול נעילה ומחיקה וכו הנה תמונה להסבר:|

כאן עי לחיצה על החץ הקטן לי האנלוק יש לך כמה אפשרוית. תנסה לבחור בראשונה ולבצע מחיקה + ביטול נעילה ואז לדעתי זה יעבוד. לי זה עזר במקום שאנלוק לבד לא עזר.
בהצלחה!! -
@aiib אמר בהסרת MCAFEE:
@elazar כן
לא הצלחת גם לאחר מחיקה עם https://www.iobit.com/en/iobit-unlocker.php (עי לחיצה על מחיקה + ביטול נעילה ולא רק ביטול נעילה)?
אם לא הבנת מה התכוונתי ביטול נעילה ומחיקה וכו הנה תמונה להסבר:|

כאן עי לחיצה על החץ הקטן לי האנלוק יש לך כמה אפשרוית. תנסה לבחור בראשונה ולבצע מחיקה + ביטול נעילה ואז לדעתי זה יעבוד. לי זה עזר במקום שאנלוק לבד לא עזר.
בהצלחה!!@הנני-העני אבדוק.
מה הכוונה מחיקה? דליט?! -
מ מושיקו 2000 התייחס לנושא זה ב
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
