המחשב לא מזהה את הארדיסק
-
@הערשלה לא עזר זה מראה לי את זה בתור סתם התקן בהתקנים ומדפסות אבל זה לא מראה אותו בתור התקן אחסון
-
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
יש לי הארדיסק של חברת ADATA
לא נראה לי
יש לך אולי פלסטיקה שכתוב עליה ADATA
בקשר לדיסק עצמו...
לא אתפלה אם יש שמה איזה זבל של STלעניינו, האם:
- קבל מכה או נפל ?
- משמיע רעשים בלתי רצויים ?
אם הנל חיובי לא מומלץ לחברו למקור חשמל
אם הנל שלילי, האם שומעים מנוע נדלק ?
וכנכתב לעיל... האם מזוהה במלא גודלו בניהול דיסקים ? -
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
יש לי הארדיסק של חברת ADATA
לא נראה לי
יש לך אולי פלסטיקה שכתוב עליה ADATA
בקשר לדיסק עצמו...
לא אתפלה אם יש שמה איזה זבל של STלעניינו, האם:
- קבל מכה או נפל ?
- משמיע רעשים בלתי רצויים ?
אם הנל חיובי לא מומלץ לחברו למקור חשמל
אם הנל שלילי, האם שומעים מנוע נדלק ?
וכנכתב לעיל... האם מזוהה במלא גודלו בניהול דיסקים ?@משחזר-מידע אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
קבל מכה או נפל ?
לא
@משחזר-מידע אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
משמיע רעשים בלתי רצויים ?
משמיע רעש של משהו מסתובב
-
@משחזר-מידע אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
קבל מכה או נפל ?
לא
@משחזר-מידע אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
משמיע רעשים בלתי רצויים ?
משמיע רעש של משהו מסתובב
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
שמיע רעש של משהו מסתובב
תמיד יש רעש מהמנוע דיסק
אם אין רעשים חריגים זה אומר לכאו' שהדיסק תקין
כדי להבין מה הבעייה צריך תמונה מניהול דיסקים כשתעלה יהיה כיוון -
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
יש לי הארדיסק של חברת ADATA והמחשב מזהה אותו רק בהתקנים ומדפסות ולא במחשב???
ייתכן שדרייברים לא מותקנים טוב \ נכון? (כי - זיוהי לא טוב \ שגוי)
@הנני-העני אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
יש לי הארדיסק של חברת ADATA והמחשב מזהה אותו רק בהתקנים ומדפסות ולא במחשב???
ייתכן שדרייברים לא מותקנים טוב \ נכון?
אין שום קשר
-
@סתם-אחד אמר בהמחשב לא מזהה את הארדיסק:
שמיע רעש של משהו מסתובב
תמיד יש רעש מהמנוע דיסק
אם אין רעשים חריגים זה אומר לכאו' שהדיסק תקין
כדי להבין מה הבעייה צריך תמונה מניהול דיסקים כשתעלה יהיה כיוון -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
