למה כרום תופס הרבה ביצועים במחשב?
-
@שמח-לעזור אמר בלמה כרום תוסף הרבה ביצועים במחשב?:
אפשר להוריד את הביצועים שלו?
כן לחסוך בכרטיסיות פתוחות
-
@שמח-לעזור
שנה כותרת לתופס* לא תוסף
ידוע מימים ימיה שזו הבעיה של כרום
זלילת ראם (לא שימוש במעבד ולא בcpu. אלא ראם בלבד.)
הפתרון הוא שימוש במספר לשוניות נמוך \ הקפאת לשוניות
כל עדכון של כרום מביא עמו שפורים גם בתחום זה - עדכן את כרום.
באם כל זה לא מספר אוץך תוכל לעבור לאדג כרומיום
הוא דומה לכרום , רק על אותה שפה (כרומיום) וזולל פחות ביצועים עם פיצרים מיוחדים.
נ.ב לדעתי מחשבים עם 8 ראם מסתדרים בסדר גמור עם כרום. אא"כ אתה משתמש בכמה וכמה תוכנות רבות ביחד או כבדות ואז זה מעצבן ומכביד.
בהצלחה!! -
@שמח-לעזור
שנה כותרת לתופס* לא תוסף
ידוע מימים ימיה שזו הבעיה של כרום
זלילת ראם (לא שימוש במעבד ולא בcpu. אלא ראם בלבד.)
הפתרון הוא שימוש במספר לשוניות נמוך \ הקפאת לשוניות
כל עדכון של כרום מביא עמו שפורים גם בתחום זה - עדכן את כרום.
באם כל זה לא מספר אוץך תוכל לעבור לאדג כרומיום
הוא דומה לכרום , רק על אותה שפה (כרומיום) וזולל פחות ביצועים עם פיצרים מיוחדים.
נ.ב לדעתי מחשבים עם 8 ראם מסתדרים בסדר גמור עם כרום. אא"כ אתה משתמש בכמה וכמה תוכנות רבות ביחד או כבדות ואז זה מעצבן ומכביד.
בהצלחה!!@הנני-העני אני מסתדר די טוב אבל זה מעצבן שרואים את זה
חוצמזה חשבתי ששלי תופס יותר RAM
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות