התקנת שרת מקומי
-
מישהו התנסה בתוכנות להקמת שרת על המחשב האישי.
כי משום מה אני לא מצליח בכל תוכנה יש לי באג אחר
סו אם יש למישהו משהו טנקס -
@מוטי-אורן
זה נכון יש לי את זה
אבל אחרי שהתחלתי לבנות את מסד נתונים. פתאום האפאצ'י לא נדלק -
@מוטי-אורן
זה נכון יש לי את זה
אבל אחרי שהתחלתי לבנות את מסד נתונים. פתאום האפאצ'י לא נדלק -
@menis אמר בהתקנת שרת מקומי:
@crul30 תצלם את השגיאה שמציג הXAMPP, בדרך כלל זה פורט חסום
החלפתי לפורט 8080 ואז הוא הוציא לי שגיאה שהוא לא מצליח לאקסס את זה על התיקיה של האתר שלי. אז מחקתי את האתר שלי מהתיקיה של XAMPP והאפאצי נדלק אבל עדיין קבצי PHP לא נטענים כמו שצריך בדפדפן הוא פשוט מעתיק את כל הקוד.
שוב תודה רבה -
@menis אמר בהתקנת שרת מקומי:
@crul30 תצלם את השגיאה שמציג הXAMPP, בדרך כלל זה פורט חסום
החלפתי לפורט 8080 ואז הוא הוציא לי שגיאה שהוא לא מצליח לאקסס את זה על התיקיה של האתר שלי. אז מחקתי את האתר שלי מהתיקיה של XAMPP והאפאצי נדלק אבל עדיין קבצי PHP לא נטענים כמו שצריך בדפדפן הוא פשוט מעתיק את כל הקוד.
שוב תודה רבה -
@menis אמר בהתקנת שרת מקומי:
@crul30 כלומר הדפדפן פשוט מציג קוד PHP במקום מראה חזותי?
כן
בעיה מוכרת
אבל לא מצליח לעקוף אותה -
@crul30 אתה יכול לעבור על הדף הזה? https://thisinterestsme.com/php-displayed-in-browser/
הוא מכיל פתרונות קלים לבעייה הזאת -
@MENIS @מוטי-אורן
עכשיו פתאום הוא רושם לי שאין גישה ללוקלהוסט
האם צריך להגדיר עכשיו משהו בURL?
טנקססססס -
@crul30 יכול להיות ש'אין גישה ללוקלהוסט' היינו פשוט אין תהליכים שמאזינים ללוקלהוסט (בפורט שניסת)?
כלומר יכול להיות שהשרת שאתה מנסה להתחבר אליו כלל לא פועל?
מסיח לפי תומו -
@chv
השרת עבד
ולכן יכול להיות שהשרת לא עובד ושאלתי האם זה קשור לזה ששיניתי פורט
האם צריך לשנות גם משהו בURL?
תודה רבה -
@crul30
אולי למישהו יש איזה הצעה מה הבעיה.
ד.א. גם כשאני נכנס ללוקלהוסט הוא מעביר אותי ישירות לדשבורד הוא לא מסכים להיכנס ללוקלהוסט עצמו -
@crul30 אמר בהתקנת שרת מקומי:
@crul30
אולי למישהו יש איזה הצעה מה הבעיה.
ד.א. גם כשאני נכנס ללוקלהוסט הוא מעביר אותי ישירות לדשבורד הוא לא מסכים להיכנס ללוקלהוסט עצמו
מישהו מסכים לנסות להציל אותי -
@crul30 אמר בהתקנת שרת מקומי:
@crul30
אולי למישהו יש איזה הצעה מה הבעיה.
ד.א. גם כשאני נכנס ללוקלהוסט הוא מעביר אותי ישירות לדשבורד הוא לא מסכים להיכנס ללוקלהוסט עצמו
מישהו מסכים לנסות להציל אותי@crul30 אתה לא ברור בעליל
ולא מביא שום אינפורמציה (מה אתה מנסה לעשות שקורה לך משהו אחר ממה שתכננת?)
אתה לא מסביר או מראה על מה השרת מוגדר עכשיו (מה שלא תהיה תוכנת השרת שלך, יש לה הגדרות וקבצי הוראות - אם הבנתי זה אפאצי', אין לי בזה שום מושג, אבל חייב להיות קבצי הגדרה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

