אני מחפש מקום (מעבדת מחשבים) שאוכל לעשות סטאז לטכנאות מחשבים בבני ברק
-
אני עומד לסיים קורס רשתות + טכנאות מחשבים (שנתיים לימודים)
ולכן אני מחפש מקום לעשות סטאז כדי לצבור ניסיון בתחום (גם ללא תשלום)אני מאוד אשמח אם זה יהיה בזמן הקרוב לפני סוף הלימודים כדי שאם אני נתקל בתקלה שאני לא מצליח לתקן אני אוכל לשאול את המורה שלי
תודה לכולם -
אני עומד לסיים קורס רשתות + טכנאות מחשבים (שנתיים לימודים)
ולכן אני מחפש מקום לעשות סטאז כדי לצבור ניסיון בתחום (גם ללא תשלום)אני מאוד אשמח אם זה יהיה בזמן הקרוב לפני סוף הלימודים כדי שאם אני נתקל בתקלה שאני לא מצליח לתקן אני אוכל לשאול את המורה שלי
תודה לכולם -
אני עומד לסיים קורס רשתות + טכנאות מחשבים (שנתיים לימודים)
ולכן אני מחפש מקום לעשות סטאז כדי לצבור ניסיון בתחום (גם ללא תשלום)אני מאוד אשמח אם זה יהיה בזמן הקרוב לפני סוף הלימודים כדי שאם אני נתקל בתקלה שאני לא מצליח לתקן אני אוכל לשאול את המורה שלי
תודה לכולם@kld אמר באני מחפש מקום (מעבדת מחשבים) שאוכל לעשות סטאז לטכנאות מחשבים בבני ברק:
אני עומד לסיים קורס רשתות + טכנאות מחשבים (שנתיים לימודים)
ולכן אני מחפש מקום לעשות סטאז כדי לצבור ניסיון בתחום (גם ללא תשלום)אני מאוד אשמח אם זה יהיה בזמן הקרוב לפני סוף הלימודים כדי שאם אני נתקל בתקלה שאני לא מצליח לתקן אני אוכל לשאול את המורה שלי
תודה לכולםאתה יכול לדפדפף אולי בפורום לרשתות ולראות שאלות שעלו ולא נפתרו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות