סמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה
-
@הנני-העני
את הסמל יש לי ...... יש לי גוגל .....
אני רוצה לכתוב בתוכו באותו גופן אז אני צריך קודם כל להוריד את הכיתוב הקיים ואז לנסות לכתוב
איך ?
למחוק אפשר כמעט בכל תוכנה
אבל אני רוצה לכתוב בתוכו איך ? -
@הנני-העני
את הסמל יש לי ...... יש לי גוגל .....
אני רוצה לכתוב בתוכו באותו גופן אז אני צריך קודם כל להוריד את הכיתוב הקיים ואז לנסות לכתוב
איך ?
למחוק אפשר כמעט בכל תוכנה
אבל אני רוצה לכתוב בתוכו איך ? -
@הנני-העני אכן ! בדיוק ! אבל יחד עם המסגרת
-
@הנני-העני אכן ! בדיוק ! אבל יחד עם המסגרת
-
-
-
@יודוד או שאתה עורך בפוטושופ
או מה שהציע לך @הנני-העני וכותב מה שאתה רוצה עם הפונט הזה ומדביק ללוגו
-
@יודוד
הכיתוב לא גדל יחד עם המסגרת! הכיתוב עקום באלכסון מימין למעלה שמאלהככה אני עובד בוורד, מי שמכיר אחרת, בהצלחה
"הוספה" תיבת טקסט
כתוב את הטקסט שלך בתיבה
בעיצוב צורה" תעשה שיהיה ללא צבע מילוי וללא צבע קו, כדי שלא יראו כלום חוץ מהאותיות.
עכשיו תעשה גם בגלישת טקסט "לפני הטקסט" . ואת התמונה מאחורי הטקסט.
עכשיו יש לך אפשרות ל'החזיק' את האותיות ולסובב אותם לכל צד שתבחר. בעזרת החץ המסתובב שנמצא מעל מרכז תיבת הטקסט, כמו סימן "פרסה"
בהצלחה -
@יודוד
הכיתוב לא גדל יחד עם המסגרת! הכיתוב עקום באלכסון מימין למעלה שמאלהככה אני עובד בוורד, מי שמכיר אחרת, בהצלחה
"הוספה" תיבת טקסט
כתוב את הטקסט שלך בתיבה
בעיצוב צורה" תעשה שיהיה ללא צבע מילוי וללא צבע קו, כדי שלא יראו כלום חוץ מהאותיות.
עכשיו תעשה גם בגלישת טקסט "לפני הטקסט" . ואת התמונה מאחורי הטקסט.
עכשיו יש לך אפשרות ל'החזיק' את האותיות ולסובב אותם לכל צד שתבחר. בעזרת החץ המסתובב שנמצא מעל מרכז תיבת הטקסט, כמו סימן "פרסה"
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
