סמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה
-
@יודוד

[יצרתי לבד ה-כ-ל צורות,טקסט וכו']
זה לא הכי מושקע אם תרצה אכין לך צורה כזאת שתכתוב בה מה שתרצה@יהושע-זופניק איך יצרת את זה ?
זה לא דומה למקור !
אם יורדים לפרטים ודקויות -
@יהושע-זופניק איך יצרת את זה ?
זה לא דומה למקור !
אם יורדים לפרטים ודקויות@יודוד ברור כבר כתבתי שזה לא הכי מושקע -אפשר יותר- יצרתי את זה ב.....פאוור פוינט את הנקודה האדומה למשל צריך לעשות לה זוהר לבן שיראה כמו במקורי [שיכסח קצת מה " ו " ]
בהצלחה Presentation1.pptx
סומך עליך [?] שתסתדר עם השאר -
@יהושע-זופניק איך יצרת את זה ?
זה לא דומה למקור !
אם יורדים לפרטים ודקויות@יודוד אמר בסמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה:
פרטים ודקויות
וסתם שתדע שבלוגו המקורי שלהם שים
האותיות עולות באלכסון אך נשארות ישרות כלומר או שכל אות תעשה בתיבת טקסט נפרדת או שתמצא דרך להטות אותם כלפי קדימהבהצלחה
-
@יודוד אמר בסמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה:
פרטים ודקויות
וסתם שתדע שבלוגו המקורי שלהם שים
האותיות עולות באלכסון אך נשארות ישרות כלומר או שכל אות תעשה בתיבת טקסט נפרדת או שתמצא דרך להטות אותם כלפי קדימהבהצלחה
@יהושע-זופניק במה שאני עשיתי אלו החסרונות
1]לא מחוק לגמרי הכיתוב הקודם 2] הגוון לא נכון 3] כפי שאמרת הכיתוב לא ישר -
@יודוד ברור כבר כתבתי שזה לא הכי מושקע -אפשר יותר- יצרתי את זה ב.....פאוור פוינט את הנקודה האדומה למשל צריך לעשות לה זוהר לבן שיראה כמו במקורי [שיכסח קצת מה " ו " ]
בהצלחה Presentation1.pptx
סומך עליך [?] שתסתדר עם השאר@יהושע-זופניק אמר בסמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה:
בהצלחה Presentation1.pptx
סומך עליך [?] שתסתדר עם השארשמתי לך פה את הקובץ לעריכה תוכל להשתמש בו ולשנות כאוות נפשיך
-
@יהושע-זופניק אמר בסמל של אושר עד בקובץ הניתן לעריכה:
בהצלחה Presentation1.pptx
סומך עליך [?] שתסתדר עם השארשמתי לך פה את הקובץ לעריכה תוכל להשתמש בו ולשנות כאוות נפשיך
@יהושע-זופניק יש לי מקורי של אושר עד נקי מאוד ! הוספתי תיבת טקסט ויש לי מה שאני צריך !!

-
@יהושע-זופניק יש לי מקורי של אושר עד נקי מאוד ! הוספתי תיבת טקסט ויש לי מה שאני צריך !!

@יודוד בסדר רק תחשב שזה בגודל הזה וזהו כלומר אתה לא יכול להגדיל את זה זה יראה מטושטש ובשלי זה צורה לא תמונה ולכן אתה יכול להגדילולהקטין כמה שאתה רוצה!
-
@יודוד בסדר רק תחשב שזה בגודל הזה וזהו כלומר אתה לא יכול להגדיל את זה זה יראה מטושטש ובשלי זה צורה לא תמונה ולכן אתה יכול להגדילולהקטין כמה שאתה רוצה!
@יהושע-זופניק אבל הוא פחות מקורי [וחוץ מזה תראה בכותרת זה מה שביקשתי שאוכל להתאימו למה שאני רוצה ]
-
@יודוד ברור כבר כתבתי שזה לא הכי מושקע -אפשר יותר- יצרתי את זה ב.....פאוור פוינט את הנקודה האדומה למשל צריך לעשות לה זוהר לבן שיראה כמו במקורי [שיכסח קצת מה " ו " ]
בהצלחה Presentation1.pptx
סומך עליך [?] שתסתדר עם השאר@יהושע-זופניק
אני מרשה לעצמי לשים לב לדקויות, ומי שלא שם לב לדקויות - שלא ישים לב למה שאני כותב...:)
אני חושב שזה לא "זוהר"- זה "זוהר" עם אטימות/שקיפות 0%, ואז הקו חד ולא מטושטש
- זה "קו מיתאר" שהוא גם חד
ההבדל שה'קו' הוא פנימה מהצורה, וה'זוהר' הוא חיצוני.
הערה: מי שמשתמש בנקודה האדומה שצורפה צריך לשים לב להוסיף קו לבן סביב העיגול כדי שזה ...
[שיכסח קצת מה " ו " ]
{בעניין קו מיתאר, בפוטושופ האפשרויות רבות יותר...} -
@יהושע-זופניק
אני מרשה לעצמי לשים לב לדקויות, ומי שלא שם לב לדקויות - שלא ישים לב למה שאני כותב...:)
אני חושב שזה לא "זוהר"- זה "זוהר" עם אטימות/שקיפות 0%, ואז הקו חד ולא מטושטש
- זה "קו מיתאר" שהוא גם חד
ההבדל שה'קו' הוא פנימה מהצורה, וה'זוהר' הוא חיצוני.
הערה: מי שמשתמש בנקודה האדומה שצורפה צריך לשים לב להוסיף קו לבן סביב העיגול כדי שזה ...
[שיכסח קצת מה " ו " ]
{בעניין קו מיתאר, בפוטושופ האפשרויות רבות יותר...}@צבי-10 אכן זה זוהר עם קצת משחק עם האטימות אבל זה לא קו מיתאר !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות