המחשב לא עולה
-
מבקש את עזרת המומחים.
המחשב שלי לפתע לא מצליח לעבור את שלב הראשוני של הפעלתו דהיינו תצוגת סמל החברה על המסך,
העלתי אותו באמצעות דיסק הצלה והוא פעל בסדר גמור וכך הצלתי את תוכן הדיסק,
לאחר מכן איתחלתי אותו וניסיתי להתקין לו ווינדוס חדש ולאחר בערך חמישים שישים אחוזים מההתקנה נהפך המסך לכחול והוא בישר לי שהמחשב הולך לעשות הפעלה מחדש וכך נגוזה התקנת הווינדוס החדש ומאז הוא שוכב כאבן שאין לה הופכין.
שאלתי היא האם מה שלכאורה נראה כמו כשל של הדיסק קשיח, שהרי את דיסק ההצלה הוא הצליח להעלות, שהוא נתמך מכל חלקי המחשב למעט הדיסק קשיח, אכן יהיה הפתרון בהחלפת הדיסק.
אבל מצד שני הצלחתי בקלות להעתיק את החומר במהירות האופיינית למחשב ולכונן החיצוני.
האם עדיין יכול להיות שהבעיה בדיסק קשיח. -
מבקש את עזרת המומחים.
המחשב שלי לפתע לא מצליח לעבור את שלב הראשוני של הפעלתו דהיינו תצוגת סמל החברה על המסך,
העלתי אותו באמצעות דיסק הצלה והוא פעל בסדר גמור וכך הצלתי את תוכן הדיסק,
לאחר מכן איתחלתי אותו וניסיתי להתקין לו ווינדוס חדש ולאחר בערך חמישים שישים אחוזים מההתקנה נהפך המסך לכחול והוא בישר לי שהמחשב הולך לעשות הפעלה מחדש וכך נגוזה התקנת הווינדוס החדש ומאז הוא שוכב כאבן שאין לה הופכין.
שאלתי היא האם מה שלכאורה נראה כמו כשל של הדיסק קשיח, שהרי את דיסק ההצלה הוא הצליח להעלות, שהוא נתמך מכל חלקי המחשב למעט הדיסק קשיח, אכן יהיה הפתרון בהחלפת הדיסק.
אבל מצד שני הצלחתי בקלות להעתיק את החומר במהירות האופיינית למחשב ולכונן החיצוני.
האם עדיין יכול להיות שהבעיה בדיסק קשיח.@אאלחנן
זה כנראה בעיה בכונן -
מבקש את עזרת המומחים.
המחשב שלי לפתע לא מצליח לעבור את שלב הראשוני של הפעלתו דהיינו תצוגת סמל החברה על המסך,
העלתי אותו באמצעות דיסק הצלה והוא פעל בסדר גמור וכך הצלתי את תוכן הדיסק,
לאחר מכן איתחלתי אותו וניסיתי להתקין לו ווינדוס חדש ולאחר בערך חמישים שישים אחוזים מההתקנה נהפך המסך לכחול והוא בישר לי שהמחשב הולך לעשות הפעלה מחדש וכך נגוזה התקנת הווינדוס החדש ומאז הוא שוכב כאבן שאין לה הופכין.
שאלתי היא האם מה שלכאורה נראה כמו כשל של הדיסק קשיח, שהרי את דיסק ההצלה הוא הצליח להעלות, שהוא נתמך מכל חלקי המחשב למעט הדיסק קשיח, אכן יהיה הפתרון בהחלפת הדיסק.
אבל מצד שני הצלחתי בקלות להעתיק את החומר במהירות האופיינית למחשב ולכונן החיצוני.
האם עדיין יכול להיות שהבעיה בדיסק קשיח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות