האם למישהו יש אקסל לאנדרואיד ?
-
@אחד-מאנש למ לא להשתמש במקורי של מייקרוסופט?
-
@אחד-מאנש למ לא להשתמש במקורי של מייקרוסופט?
@A0533057932 אמר בהאם למישהו יש אקסל לאנדרואיד ?:
@אחד-מאנש למ לא להשתמש במקורי של מייקרוסופט?
עובד גם ללא חיבור לרשת?
-
יש כאן אני לא יודע למה האתר הזה חסום עכשיו בנטפרי, הוא היה פתוח עד היום. אולי תשלח בקשה לבדיקה.
-
יש כאן אני לא יודע למה האתר הזה חסום עכשיו בנטפרי, הוא היה פתוח עד היום. אולי תשלח בקשה לבדיקה.
-
@nrs אמר בהאם למישהו יש אקסל לאנדרואיד ?:
להוריד WPS הוא מצוין לצורך זה
והוא חינמי -
@A0533057932 אמר בהאם למישהו יש אקסל לאנדרואיד ?:
@אחד-מאנש למ לא להשתמש במקורי של מייקרוסופט?
עובד גם ללא חיבור לרשת?
@מתושלח כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות