הגדרת מקסימום זמן לשהות במערכת וירטואל פלוס
-
אשמח לדעת אם מישהו יודע איך מגדירים (אם אפשר) הגדרת מקסימום זמן לשהייה במערכת וירטואל פלוס.
משום שיש הרבה פעמים שאני דוחה מערכות מסוימות כמו תזכורת ספירת העומר וכד' והם משאירים הודעה בת"ק של הוירטואל וזה סתם מבזבז יחידות
אם למישהו יש פתרון איך מגדירים מקסימום זמן לשהייה במערכת (אני לא צריך את הת"ק של הוירטואל כלל) אשמח לדעת. -
אשמח לדעת אם מישהו יודע איך מגדירים (אם אפשר) הגדרת מקסימום זמן לשהייה במערכת וירטואל פלוס.
משום שיש הרבה פעמים שאני דוחה מערכות מסוימות כמו תזכורת ספירת העומר וכד' והם משאירים הודעה בת"ק של הוירטואל וזה סתם מבזבז יחידות
אם למישהו יש פתרון איך מגדירים מקסימום זמן לשהייה במערכת (אני לא צריך את הת"ק של הוירטואל כלל) אשמח לדעת. -
@אליהו-ה תוכל להכנס דרך האתר החדש ותתחבר לוירטואל פלוס ותגדיר בשלוחה הראשית הגבלת זמן השיחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות