יש לי מערכת וירטואל פלוס והמערכת לא מתקשרת אלי כשמתקשרים אליה...
-
זה מפנה אותם ישר לתא קולי....
נשארו לי עדיין כמה יחידות בודדות...
ג"כ עשיתי הפניה בלא זמין וזה הפסיק פתאום לעבוד..
יש למישהו מושג בעיניין או שמבין בזה ??
מישהו/ משהו ??@טכנולוגי תשאל בפורום ימות המשיח
-
@טכנולוגי תשאל בפורום ימות המשיח
@מאיר-האלוף אמר ביש לי מערכת וירטואל פלוס והמערכת לא מתקשרת אלי כשמתקשרים אליה...:
@טכנולוגי תשאל בפורום ימות המשיח
בשביל מה יש פה פורום למערכות האלו ?
(של ימות המשיח...) -
זה מפנה אותם ישר לתא קולי....
נשארו לי עדיין כמה יחידות בודדות...
ג"כ עשיתי הפניה בלא זמין וזה הפסיק פתאום לעבוד..
יש למישהו מושג בעיניין או שמבין בזה ??
מישהו/ משהו ?? -
זה מפנה אותם ישר לתא קולי....
נשארו לי עדיין כמה יחידות בודדות...
ג"כ עשיתי הפניה בלא זמין וזה הפסיק פתאום לעבוד..
יש למישהו מושג בעיניין או שמבין בזה ??
מישהו/ משהו ??@טכנולוגי בהגדרות של המערכת באתר של ימות צריך לעשות הפניה לפלאפון שלך
-
@טכנולוגי בהגדרות של המערכת באתר של ימות צריך לעשות הפניה לפלאפון שלך
@michal2005 אמר ביש לי מערכת וירטואל פלוס והמערכת לא מתקשרת אלי כשמתקשרים אליה...:
@טכנולוגי בהגדרות של המערכת באתר של ימות צריך לעשות הפניה לפלאפון שלך
אחי אני מדבר אחרי כל זה...
הבעיה הייתה שנגמרו היחידות (פחות מחמש 4.4 לכן זה לא מעביר אלי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות