דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. CSS3
  8. עזרה הדדית - CSS
  9. עזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום

עזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - CSS
17 פוסטים 3 כותבים 408 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הערשלהה מחובר
    הערשלהה מחובר
    הערשלה
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    רק בצד ימין יש אפשרות?

    מ מוטי אורןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • הערשלהה הערשלה

      רק בצד ימין יש אפשרות?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מומחה ברמה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מומחה ברמה

        פוסט זה נמחק!

        הערשלהה מחובר
        הערשלהה מחובר
        הערשלה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הערשלה
        #3

        @מומחה-ברמה לא משנה איזה אלמנט. סתם לידיעה. שיהיה כמו בוידג'טים.
        אתה יודע מה?נגיד שזה html.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הערשלהה הערשלה

          @מומחה-ברמה לא משנה איזה אלמנט. סתם לידיעה. שיהיה כמו בוידג'טים.
          אתה יודע מה?נגיד שזה html.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מומחה ברמה
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @הערשלה לפי דעתי אלמנט זה ב-js אתה מתכוון כמו נגיד הסרגל כלים?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הערשלהה מחובר
            הערשלהה מחובר
            הערשלה
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מומחה-ברמה לא. מי שיודע מה זה הוידג'טים בנודביבי - יודע למה אני מתכוון.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • הערשלהה הערשלה

              רק בצד ימין יש אפשרות?

              מוטי אורןמ מנותק
              מוטי אורןמ מנותק
              מוטי אורן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @הערשלה אמר בעזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום:

              רק בצד ימין יש אפשרות?

              למה שיהיה אפשרות רק בצד ימין? אתה יכול לשים את זה בכל צד. יש כמה אפשרויות לזה ב CSS, תפרט יותר במה מדובר אני ינסה לעזור.

              הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מוטי אורןמ מוטי אורן

                @הערשלה אמר בעזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום:

                רק בצד ימין יש אפשרות?

                למה שיהיה אפשרות רק בצד ימין? אתה יכול לשים את זה בכל צד. יש כמה אפשרויות לזה ב CSS, תפרט יותר במה מדובר אני ינסה לעזור.

                הערשלהה מחובר
                הערשלהה מחובר
                הערשלה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מוטי-אורן בוידג'טים יש אפשרות רק בצד שמאל...

                מוטי אורןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הערשלהה הערשלה

                  @מוטי-אורן בוידג'טים יש אפשרות רק בצד שמאל...

                  מוטי אורןמ מנותק
                  מוטי אורןמ מנותק
                  מוטי אורן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @הערשלה אתה יכול לתת לי דוגמה מסויימת לעניין הזה מפורום כלשהו? זה יכול לעזור.

                  הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוטי אורןמ מוטי אורן

                    @הערשלה אתה יכול לתת לי דוגמה מסויימת לעניין הזה מפורום כלשהו? זה יכול לעזור.

                    הערשלהה מחובר
                    הערשלהה מחובר
                    הערשלה
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מוטי-אורן פה. חוקי הפורום והמדריך 👈

                    מוטי אורןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • הערשלהה הערשלה

                      @מוטי-אורן פה. חוקי הפורום והמדריך 👈

                      מוטי אורןמ מנותק
                      מוטי אורןמ מנותק
                      מוטי אורן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @הערשלה בעיקרון מה שאתה צריך לעשות זה להגדיר לו מיקום קבוע ככה

                      selector {
                        position: fixed;
                        left: 10px;
                      }
                      

                      כמובן תגדיר לפי הצרכים שלך את המרחק משמאל. ובנוסף, תצטרך להגדיר לו שיהיה על הצד ככה

                      selector {
                        transform: rotate(270deg);
                      }
                      

                      זה אם אתה רוצה שיהיה בשמאל. אם אתה רוצה שיהיה בימין, זה ככה:

                      selector {
                        position: fixed;
                        right: 10px;
                      }
                      
                      selector {
                        transform: rotate(90deg);
                      }
                      
                      הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוטי אורןמ מוטי אורן

                        @הערשלה בעיקרון מה שאתה צריך לעשות זה להגדיר לו מיקום קבוע ככה

                        selector {
                          position: fixed;
                          left: 10px;
                        }
                        

                        כמובן תגדיר לפי הצרכים שלך את המרחק משמאל. ובנוסף, תצטרך להגדיר לו שיהיה על הצד ככה

                        selector {
                          transform: rotate(270deg);
                        }
                        

                        זה אם אתה רוצה שיהיה בשמאל. אם אתה רוצה שיהיה בימין, זה ככה:

                        selector {
                          position: fixed;
                          right: 10px;
                        }
                        
                        selector {
                          transform: rotate(90deg);
                        }
                        
                        הערשלהה מחובר
                        הערשלהה מחובר
                        הערשלה
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מוטי-אורן איך אני יודע מה הסלקטור? אני מגדיר?

                        מוטי אורןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • הערשלהה הערשלה

                          @מוטי-אורן איך אני יודע מה הסלקטור? אני מגדיר?

                          מוטי אורןמ מנותק
                          מוטי אורןמ מנותק
                          מוטי אורן
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי אורן
                          #12

                          @הערשלה אמר בעזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום:

                          @מוטי-אורן איך אני יודע מה הסלקטור? אני מגדיר?

                          יש לך את הדפי HTML של הפורום? אם כן אתה יכול פשוט להוסיף את הסלקטור בעצמך. אם לא זה גם פשוט, תבדוק בכלי פיתוח את הסלקטור.

                          האמת שעדיף לבדוק בכלי פיתוח וזהו.

                          הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מוטי אורןמ מוטי אורן

                            @הערשלה אמר בעזרה | הכנסת אלמנט בצד הפורום:

                            @מוטי-אורן איך אני יודע מה הסלקטור? אני מגדיר?

                            יש לך את הדפי HTML של הפורום? אם כן אתה יכול פשוט להוסיף את הסלקטור בעצמך. אם לא זה גם פשוט, תבדוק בכלי פיתוח את הסלקטור.

                            האמת שעדיף לבדוק בכלי פיתוח וזהו.

                            הערשלהה מחובר
                            הערשלהה מחובר
                            הערשלה
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @מוטי-אורן ואז להכניס את הסלקטור אחרי ה}? ולהוסיף { אחרי?

                            מוטי אורןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • הערשלהה הערשלה

                              @מוטי-אורן ואז להכניס את הסלקטור אחרי ה}? ולהוסיף { אחרי?

                              מוטי אורןמ מנותק
                              מוטי אורןמ מנותק
                              מוטי אורן
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @הערשלה לא לא לא ממש לא

                              הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • הערשלהה הערשלה

                                @מוטי-אורן ואז להכניס את הסלקטור אחרי ה}? ולהוסיף { אחרי?

                                מוטי אורןמ מנותק
                                מוטי אורןמ מנותק
                                מוטי אורן
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @הערשלה תכניס את הסלקטור איפה שכתבתי באנגלית את המילה selector. אתה יודע מה, אני כבר יעלה לך צילומי מסך איך אתה מוצא את הסלקטור דרך הכלי פיתוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • מוטי אורןמ מוטי אורן

                                  @הערשלה לא לא לא ממש לא

                                  הערשלהה מחובר
                                  הערשלהה מחובר
                                  הערשלה
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוטי אורןמ מנותק
                                    מוטי אורןמ מנותק
                                    מוטי אורן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר