תוכנת האריכיון היהודי
-
להעתקה אין מצב שתמצא את זה פה
אם יש את זה למישהו סתם ואתה רוצה משם כמה עיתונים את זה יש סיכוי שתמצא פה
אז תפרט יותר מה אתה בדיוק רוצה -
@מוטי-מן ג"א מצטרף להנ"ל, אני רוצה מישהו שהתנסה בתוכנה ומכיר אותה, כדי לדעת אם זה שווה את המחיר (12,000 ש"ח) , יש?
@ענן אמר בתוכנת האריכיון היהודי:
@מוטי-מן ג"א מצטרף להנ"ל, אני רוצה מישהו שהתנסה בתוכנה ומכיר אותה, כדי לדעת אם זה שווה את המחיר (12,000 ש"ח) , יש?
אין מצב שזה שווה את המחיר ההזוי הזה. לדעתי לפחות. אבל אולי יש פראיירים...
-
@ענן אמר בתוכנת האריכיון היהודי:
@מוטי-מן ג"א מצטרף להנ"ל, אני רוצה מישהו שהתנסה בתוכנה ומכיר אותה, כדי לדעת אם זה שווה את המחיר (12,000 ש"ח) , יש?
אין מצב שזה שווה את המחיר ההזוי הזה. לדעתי לפחות. אבל אולי יש פראיירים...
@אברך-מייבין אמר בתוכנת האריכיון היהודי:
@ענן אמר בתוכנת האריכיון היהודי:
@מוטי-מן ג"א מצטרף להנ"ל, אני רוצה מישהו שהתנסה בתוכנה ומכיר אותה, כדי לדעת אם זה שווה את המחיר (12,000 ש"ח) , יש?
אין מצב שזה שווה את המחיר ההזוי הזה. לדעתי לפחות. אבל אולי יש פראיירים...

-
למקרה שאתה צריך חיפושים מסוימים
עדיף כבר לבקש ממישו שיש לו
וגם אם תשלם לו על זה זה יעלה לך פחות מ 12,0000 -
סרטון שמראה את החיפוש בתכנה
https://youtu.be/8eN14tXHsxU
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



