בקשה-אפשר את בלוסטקס נייד?
-
@יהודי-תמים אני צריך נייד
@שמח-לעזור אני מנסה להבין,
להוריד את זה ולשלוח לך את הקובץ? -
@שמח-לעזור אני מנסה להבין,
להוריד את זה ולשלוח לך את הקובץ?@יהודי-תמים את הגירסא הניידת
-
@יהודי-תמים את הגירסא הניידת
-
@יהודי-תמים רגיל זה התקנה
ניידת זה בלי התקנה -
@יהודי-תמים רגיל זה התקנה
ניידת זה בלי התקנה@שמח-לעזור כלומר באינטרנט
-
@שמח-לעזור כלומר באינטרנט
@יהודי-תמים לא
-
@שמח-לעזור אני התיאשתי סליחה על זה שלא הצלחתי לעזור
-
@שמח-לעזור
זה נראה לי מסוג הדברים שיקרסו ואין להם מזור אלא בהתקנה
בלבד.
@יהודי-תמים ניידת - לחץ על המילה ניידת. שם תוכל להחכים את אשר חסר לך. -
@שמח-לעזור
זה נראה לי מסוג הדברים שיקרסו ואין להם מזור אלא בהתקנה
בלבד.
@יהודי-תמים ניידת - לחץ על המילה ניידת. שם תוכל להחכים את אשר חסר לך.@הנני-העני התקנתי וניסיתי לקחת את התיקיה אבל זה לא עובד
צודק -
@הנני-העני התקנתי וניסיתי לקחת את התיקיה אבל זה לא עובד
צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות