שאלה על LENOVO-Update and drivers
-
שלום אחרי שעדכנתי את LENOVO עם Update and drivers אז יש צורך להשאיר אותו או שאפשר למחוק אותו?
@שמח-לעזור זה כלי שמתקין לך דרייברים באופן אוטו', בלי שתצטרך להוריד ידנית מאתר LENOVO.
אם תמחק אותו, לא יקרה שום נזק [יש לי מחשב של לנובו] אבל עדיף להשאיר אותו לעדכונים, כי כל הזמן עדכונים מתחדשים כדוגמת BIOS וכדו' -
@שמח-לעזור זה כלי שמתקין לך דרייברים באופן אוטו', בלי שתצטרך להוריד ידנית מאתר LENOVO.
אם תמחק אותו, לא יקרה שום נזק [יש לי מחשב של לנובו] אבל עדיף להשאיר אותו לעדכונים, כי כל הזמן עדכונים מתחדשים כדוגמת BIOS וכדו' -
@יוסיפון
תרשה לי לחלוק עליך.
תלוי בחדישות המחשב.
מחשבים בני 3 ומעלה כבר לא מקבלים עדכנוים.
כך שזה מיותר לדעתי.
@שמח-לעזור אם יחסר לך דרייבר תאמר
@הנני-העני אמר בשאלה על LENOVO-Update and drivers:
מחשבים בני 3 ומעלה כבר לא מקבלים עדכנוים.
לא ידעתי. תודה על העדכון. [המחשב שלי בן שנה וקצת, עוד לא למד לדבר....
] -
@הנני-העני אמר בשאלה על LENOVO-Update and drivers:
מחשבים בני 3 ומעלה כבר לא מקבלים עדכנוים.
לא ידעתי. תודה על העדכון. [המחשב שלי בן שנה וקצת, עוד לא למד לדבר....
] -
@הנני-העני אמר בשאלה על LENOVO-Update and drivers:
מחשבים בני 3 ומעלה כבר לא מקבלים עדכנוים.
לא ידעתי. תודה על העדכון. [המחשב שלי בן שנה וקצת, עוד לא למד לדבר....
]@יוסיפון אמר בשאלה על LENOVO-Update and drivers:
@הנני-העני אמר בשאלה על LENOVO-Update and drivers:
מחשבים בני 3 ומעלה כבר לא מקבלים עדכנוים.
לא ידעתי. תודה על העדכון. [המחשב שלי בן שנה וקצת, עוד לא למד לדבר....
]אני אומר לך נתון מהמחשב שלי - g50-45 שאני כבר מעל שנה עושה בדוק עדכנוים בלנובו וינטג ולא יצא לי עדכון אחד מאז. (לנובו וינטג מקביל לlenovo-update-and-drivers בקטע של העדכנוים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות