פריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]
-
@לידור אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
אנלוק
יש לי מכשיר שעובד בארץ [בדקתי עם סים לא כשר] אך לא מצליח לשנות לו בשביל להכניס כשר דרך z3x יש אפשרות נוספת לנסות?
@יודי אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
@לידור אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
אנלוק
יש לי מכשיר שעובד בארץ [בדקתי עם סים לא כשר] אך לא מצליח לשנות לו בשביל להכניס כשר דרך z3x יש אפשרות נוספת לנסות?
כן, דרך שרתים - שלח בפרטי מידע מלא
-
@יודי אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
@לידור אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
אנלוק
יש לי מכשיר שעובד בארץ [בדקתי עם סים לא כשר] אך לא מצליח לשנות לו בשביל להכניס כשר דרך z3x יש אפשרות נוספת לנסות?
כן, דרך שרתים - שלח בפרטי מידע מלא
-
@eba אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
@לידור רק תציין שזה יעלה סכום של שלוש ספרות...
הפורום הזה הוא לא מקום לפרסם את שירותיך היקרים, אלא מיועד לעזרה הדדית בין אנשים בדיוק בשביל לחסוך את התשלום לטכנאי.
@שמואל לזה התכוונתי...אף פעם לא מצאתי מישהו שעובד חינם- כמובן ששרתים עולה יקר, כי החשבון שלי גם מחוייב
מעבר לזה שאתה מוזמן להשוות מחירים, אף אחד לא אילץ אותך לקחת שירות כל שהוא. הכל בסדר חבר
-
@eba אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
@לידור רק תציין שזה יעלה סכום של שלוש ספרות...
הפורום הזה הוא לא מקום לפרסם את שירותיך היקרים, אלא מיועד לעזרה הדדית בין אנשים בדיוק בשביל לחסוך את התשלום לטכנאי.
@שמואל לזה התכוונתי...אף פעם לא מצאתי מישהו שעובד חינם- כמובן ששרתים עולה יקר, כי החשבון שלי גם מחוייב
מעבר לזה שאתה מוזמן להשוות מחירים, אף אחד לא אילץ אותך לקחת שירות כל שהוא. הכל בסדר חבר
@לידור אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
אף פעם לא מצאתי מישהו שעובד חינם
תעבור קצת על הפורום הזה ותופתע... אכן אף אחד לא עובד בחינם, אבל אנשים מדריכים אותך ללא כל תמורה איך לעשות דברים שטכנאי לוקח עליהם הרבה הרבה כסף... למשל...
כמובן שאם זה עולה לך עצמך אז אתה צודק לגמרי. ביקשתי רק שתציין את זה בפוסט.
וכמובן, הכל טוב! -
@לידור אמר בפריצת מכשיר שנעול ל T-MOBILE [ארה"ב]:
אף פעם לא מצאתי מישהו שעובד חינם
תעבור קצת על הפורום הזה ותופתע... אכן אף אחד לא עובד בחינם, אבל אנשים מדריכים אותך ללא כל תמורה איך לעשות דברים שטכנאי לוקח עליהם הרבה הרבה כסף... למשל...
כמובן שאם זה עולה לך עצמך אז אתה צודק לגמרי. ביקשתי רק שתציין את זה בפוסט.
וכמובן, הכל טוב! -
E EBA התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות