ניפוי באגים
-
יש לי שיואמי תומך של איזה גירסה כנראה שנסיונית אני רוצה לפתוח איתור באגים הוא כותב לי אתה כבר במצב מפתח אבל ת'כלס התקנתי דרייברים והוא לא קולט במחשב דרך-ADB ואני רוצה להתקין אפליקציות. אשמח לעזרה
-
יש לי שיואמי תומך של איזה גירסה כנראה שנסיונית אני רוצה לפתוח איתור באגים הוא כותב לי אתה כבר במצב מפתח אבל ת'כלס התקנתי דרייברים והוא לא קולט במחשב דרך-ADB ואני רוצה להתקין אפליקציות. אשמח לעזרה
-
יש לי שיואמי תומך של איזה גירסה כנראה שנסיונית אני רוצה לפתוח איתור באגים הוא כותב לי אתה כבר במצב מפתח אבל ת'כלס התקנתי דרייברים והוא לא קולט במחשב דרך-ADB ואני רוצה להתקין אפליקציות. אשמח לעזרה
@שרגא-תכנות הוא כותב לך שאתה במצב מפתח אבל בהגדרות מתווסף לך מצב מפתחים כי אם לא יש שיטה שלי ולעוד כמה עבדה בפורום לשנות בדיזין פור טסט בכוכבית וכו'
-
@שרגא-תכנות הוא כותב לך שאתה במצב מפתח אבל בהגדרות מתווסף לך מצב מפתחים כי אם לא יש שיטה שלי ולעוד כמה עבדה בפורום לשנות בדיזין פור טסט בכוכבית וכו'
@דניאל-ביטון מה זה דיזים פור טסט
-
@דניאל-ביטון מה זה דיזים פור טסט
@שלום98 באנגלית אין לי מושג מה זה אבל זה גורם לניפוי באגים להיפתח
-
@שלום98 באנגלית אין לי מושג מה זה אבל זה גורם לניפוי באגים להיפתח
@דניאל-ביטון איך עושים את זה כי אצלי אי אפשר לפתוח את הניפוי באגים בדרך הרגילה כאילו שאני פותח בהגדרות את האפשרויות מפתחים אז זה נכבה לי
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות