יש שיאמי חדש??
-
שמעתי מאליעזרא שבעוד כמה ימים יגיע מכשיר חדש של שיאומי בגרסא כשרה מיהו שמע על כך?
-
@מניפולציות ודאי.
הF21S.
כבר כמה שבועיים בערך בשוק.@מישהו12 אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות ודאי.
הF21S.
כבר כמה שבועיים בערך בשוק.יש בשבילו גירסאות טובות?
-
@מישהו12 אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות ודאי.
הF21S.
כבר כמה שבועיים בערך בשוק.יש בשבילו גירסאות טובות?
@מניפולציות גירסאות יש ל @hvusv1234 ו @yair
אין עדיין גירסה פתוחה להתקנות -
@מניפולציות גירסאות יש ל @hvusv1234 ו @yair
אין עדיין גירסה פתוחה להתקנות@מה-הבעיה אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות גירסאות יש ל @hvusv1234 ו @yair
אין עדיין גירסה פתוחה להתקנותאתה יודע איפה אפשר למצוא?
-
@מה-הבעיה אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות גירסאות יש ל @hvusv1234 ו @yair
אין עדיין גירסה פתוחה להתקנותאתה יודע איפה אפשר למצוא?
@מניפולציות למצוא מה?
-
@מניפולציות למצוא מה?
@מה-הבעיה אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות למצוא מה?
מכשיר עם אחת הגירסאות האלה? -
@מה-הבעיה אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות למצוא מה?
מכשיר עם אחת הגירסאות האלה?@מניפולציות כתבתי לך למי יש גירסאות למכשיר הזה - דבר איתם.
-
@מה-הבעיה אמר ביש שיאמי חדש??:
@מניפולציות למצוא מה?
מכשיר עם אחת הגירסאות האלה? -
@מניפולציות כתבתי לך למי יש גירסאות למכשיר הזה - דבר איתם.
-
@מניפולציות גירסאות יש ל @hvusv1234 ו @yair
אין עדיין גירסה פתוחה להתקנות -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות