לוח אם חוות דעת
-
@הרשי ברור לך שמדובר בלוח ישן נושן
כן? -
@הרשי ברור לך שמדובר בלוח ישן נושן
כן?@a0533057932 אמר בלוח אם חוות דעת:
ברור לך שמדובר בלוח ישן נושן
כן?תן לי בבקשה מודל של לוח אם של אינטל לא יקר אבל מתאים לכול המעבדים I3 I5 I7
-
@a0533057932 אמר בלוח אם חוות דעת:
ברור לך שמדובר בלוח ישן נושן
כן?תן לי בבקשה מודל של לוח אם של אינטל לא יקר אבל מתאים לכול המעבדים I3 I5 I7
@הרשי תגדיר מה זה אצלך לא יקר
ושוב לוחות M הולכים לפי תושבת
כל תושבת מתאימה לדור או 2 של מעבד
ולכן לחפש שמתאים להכל זה בדיחה
עליך לאמר איזה דור אתה מעוניין בו -
@הרשי תגדיר מה זה אצלך לא יקר
ושוב לוחות M הולכים לפי תושבת
כל תושבת מתאימה לדור או 2 של מעבד
ולכן לחפש שמתאים להכל זה בדיחה
עליך לאמר איזה דור אתה מעוניין בו -
@a0533057932
ומה אתה אומר על זה DELL OPTIPLEX 7010/9010 ?@הרשי לפני שאני מתחיל לחפש
מה המחיר שאתה מוכן לשלם על לוח M? -
@a0533057932
ומה אתה אומר על זה DELL OPTIPLEX 7010/9010 ?@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
@a0533057932
ומה אתה אומר על זה DELL OPTIPLEX 7010/9010 ?דור 3?
זה מה שאתה מחפש? -
@הרשי תגדיר מה זה אצלך לא יקר
ושוב לוחות M הולכים לפי תושבת
כל תושבת מתאימה לדור או 2 של מעבד
ולכן לחפש שמתאים להכל זה בדיחה
עליך לאמר איזה דור אתה מעוניין בו@a0533057932 אמר בלוח אם חוות דעת:
עליך לאמר איזה דור אתה מעוניין בו
אם זה נגיד דור שני אז ל I5 I7 יש מעבד מתאים ?
-
@a0533057932 אמר בלוח אם חוות דעת:
עליך לאמר איזה דור אתה מעוניין בו
אם זה נגיד דור שני אז ל I5 I7 יש מעבד מתאים ?
@הרשי אתה הולך לשלם כסף על מעבד של דור שני?
לקנות חלקים ולהרכיב? -
@הרשי אתה הולך לשלם כסף על מעבד של דור שני?
לקנות חלקים ולהרכיב? -
@a0533057932
תראה זה פעם ראשונה שאני עושה את זה אני עדיין לא מתמצא בזה לכן אני שואל@הרשי לכן שאלתי
ואשאל שוב
מה הסכום שאתה רוצה להשקיע סך הכל -
@הרשי לכן שאלתי
ואשאל שוב
מה הסכום שאתה רוצה להשקיע סך הכל -
@a0533057932
300 יורו +/- -
-
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
אני רוצה לבנות לבד מחשב לא לקנות מוכן
בקצב הזה תסיים לבנות מחשב שיתאים ל win 3.1 או ל win 95
ולא תבין למה אתה מקבל מסך כחול כשמחבר התקן USB (כמו שקרה לביל גייטס קבל עם ועדה)אגב
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
זה הדגם
AMD-K6 2 / 300AMZזה הדגם של המעבד ולא של הלוח אם
-
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
אני רוצה לבנות לבד מחשב לא לקנות מוכן
בקצב הזה תסיים לבנות מחשב שיתאים ל win 3.1 או ל win 95
ולא תבין למה אתה מקבל מסך כחול כשמחבר התקן USB (כמו שקרה לביל גייטס קבל עם ועדה)אגב
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
זה הדגם
AMD-K6 2 / 300AMZזה הדגם של המעבד ולא של הלוח אם
@משחזר-מידע אמר בלוח אם חוות דעת:
בקצב הזה תסיים לבנות מחשב שיתאים ל win 3.1 או ל win 95
ולא תבין למה אתה מקבל מסך כחול כשמחבר התקן USB (כמו שקרה לביל גייטס קבל עם ועדה)
אגב

-
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
אני רוצה לבנות לבד מחשב לא לקנות מוכן
בקצב הזה תסיים לבנות מחשב שיתאים ל win 3.1 או ל win 95
ולא תבין למה אתה מקבל מסך כחול כשמחבר התקן USB (כמו שקרה לביל גייטס קבל עם ועדה)אגב
@הרשי אמר בלוח אם חוות דעת:
זה הדגם
AMD-K6 2 / 300AMZזה הדגם של המעבד ולא של הלוח אם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות