עזרה | שפת עברית בתוכנת פורמט פקטורי
-
@ייצי איך אני יכול להוריד את הקישור של HEBROW.TXT?
-
@הרב-משה חבר'ה עבדתי קצת על זה והורדתי מהגירסה 5.65 את שפת העברית והכנסתי אותו במקום שפת העברית שנמצאת בגירסה החדשה 5.71 והוא עלה יפה הנתיב הוא:
C:\Program Files (x86)\FormatFactory\Language
והקובץ להחלפה: Hebrew.txt -
@nbhgv אמר בעזרה | שפת עברית בתוכנת פורמט פקטורי:
יש למישהו פורמט פקטורי גירסה אחרונה?
-
@nbhgv אמר בעזרה | שפת עברית בתוכנת פורמט פקטורי:
יש למישהו פורמט פקטורי גירסה אחרונה?
-
@ephraum-tzvi אתה יכול ללחוץ מקש ימני ומירת הקישור בשם,
דרך אגב הנושא הזה כבר מופיע כאן -
@שמח-לשמוע כן,נראה לי שבגירסא האחרונה יש איזה באג
ואי אפשר להחליפו בעברית,אתה יכול לעשות ככה@ייצי אמר בעזרה | שפת עברית בתוכנת פורמט פקטורי:
@הרב-משה חבר'ה עבדתי קצת על זה והורדתי מהגירסה 5.65 את שפת העברית והכנסתי אותו במקום שפת העברית שנמצאת בגירסה החדשה 5.71 והוא עלה יפה הנתיב הוא:
C:\Program Files (x86)\FormatFactory\Language
והקובץ להחלפה: Hebrew.txt -
@הרב-משה חבר'ה עבדתי קצת על זה והורדתי מהגירסה 5.65 את שפת העברית והכנסתי אותו במקום שפת העברית שנמצאת בגירסה החדשה 5.71 והוא עלה יפה הנתיב הוא:
C:\Program Files (x86)\FormatFactory\Language
והקובץ להחלפה: Hebrew.txt@ייצי אמר בעזרה | שפת עברית בתוכנת פורמט פקטורי:
@הרב-משה חבר'ה עבדתי קצת על זה והורדתי מהגירסה 5.65 את שפת העברית והכנסתי אותו במקום שפת העברית שנמצאת בגירסה החדשה 5.71 והוא עלה יפה הנתיב הוא:
C:\Program Files (x86)\FormatFactory\Language
והקובץ להחלפה: Hebrew.txtסתם הערה, אם רוצים שזה באמת יציג הכל בעברית צריך אחרי ההכנסה של הקובץ הנ"ל והבחירה בו לסגור את התכונה ולפתוח שוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
