לוח אם
-
-
@זלמן תודה
אני צריך באמת שיעלה לי הWINDOWS ..
אתה אומר אולי כן ואולי לא?
ואם כן זה אמור לעבוד בסדר, אם אני יתקין לאחר מכן את הדריברים.? -
-
מאז win8 אין בעיה להעביר דיסק בין מחשב למחשב
לפני זה בעידן הXP והWIN7 היה צריך להריץ FIX HDC מתוך אירנס או דומיובכל מקרה אם זה עדיין לא עולה לבדוק בביוס את ההגדרה של ide\ahci
-
מאז win8 אין בעיה להעביר דיסק בין מחשב למחשב
לפני זה בעידן הXP והWIN7 היה צריך להריץ FIX HDC מתוך אירנס או דומיובכל מקרה אם זה עדיין לא עולה לבדוק בביוס את ההגדרה של ide\ahci
-
@עשרים-ושתים אמר בלוח אם:
בכל מקרה אם זה עדיין לא עולה לבדוק בביוס את ההגדרה של ide\ahci
תודה
איפה זה אמור להיות הקטגוריה הזאת? -
לדוגמא:

אבל יש מלא סוגי ביוס שכל אחד יש מיקום אחר
https://www.top-password.com/blog/how-to-change-sata-hard-disk-mode-from-ahci-raid-to-ide-in-bios/ -
לדוגמא:

אבל יש מלא סוגי ביוס שכל אחד יש מיקום אחר
https://www.top-password.com/blog/how-to-change-sata-hard-disk-mode-from-ahci-raid-to-ide-in-bios/@עשרים-ושתים תודה רבה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות