האם המעבד הזה תומך ב UEFI?
-
מחשב אסוס X515JA-BR080 מעבד Intel
Core
i3-1005G1
לפי המדריך המושקע הזה,
אני רוצה לדעת האם בצריבת הרופוס עליי לבחור במחיצת MBR (ישן יותר - Legacy) או GPT (מתאים למחשבים חדשים שתומכים ב-UEFI)?
אם מותקן ווינ. אז יותר קל לראות, אבל אם לא מותקן, כיצד אפשר לראות זאת?
או שיש מי שיוכל לומר זאת עפ"י דגם המחשב והמעבד? -
מחשב אסוס X515JA-BR080 מעבד Intel
Core
i3-1005G1
לפי המדריך המושקע הזה,
אני רוצה לדעת האם בצריבת הרופוס עליי לבחור במחיצת MBR (ישן יותר - Legacy) או GPT (מתאים למחשבים חדשים שתומכים ב-UEFI)?
אם מותקן ווינ. אז יותר קל לראות, אבל אם לא מותקן, כיצד אפשר לראות זאת?
או שיש מי שיוכל לומר זאת עפ"י דגם המחשב והמעבד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות