עזרה בבלוטוס-דיבורית ברכב
-
יש לסבא שלי בלוטוס-דיבורית ברכב שלו (-יונדאי), וזה די לא ברור וכן גם נתקע לפעמים, הייתי מאוד רוצה להגיע למערכת שלו, לשנות את מיקום הרמקולים, הדיבורית, העוצמה וכדומה, אך אני לא מוצא איפה המערכת, אין (בנגלה עכ"פ) שום מערכת וכדומה האחראי על זה, הטייפ לא קשור לזה, וכן לא רואים שום דבר שקשור לזה.
האופן איך שחיברתי את הפלאפון לזה היה פשוט כי שמתי לב שיש דיבורית תלויה ובמכשיר הוא מציג איזה בלוטוס כשהוא ברכב אז ניסיתי לחבר וראיתי ששומעים ברכב, אך את המערכת מעולם לא מצאנו!
מישהו אולי יכול לעזור לי במידע איפה ממוקמת המערכת, איך מחליפים שם עוצמה או איך מכוונים את הקול או משנים את מיקום הרמקולים וכדומה? אשמח מאוד לעזרה או לכיוון. -
יש לסבא שלי בלוטוס-דיבורית ברכב שלו (-יונדאי), וזה די לא ברור וכן גם נתקע לפעמים, הייתי מאוד רוצה להגיע למערכת שלו, לשנות את מיקום הרמקולים, הדיבורית, העוצמה וכדומה, אך אני לא מוצא איפה המערכת, אין (בנגלה עכ"פ) שום מערכת וכדומה האחראי על זה, הטייפ לא קשור לזה, וכן לא רואים שום דבר שקשור לזה.
האופן איך שחיברתי את הפלאפון לזה היה פשוט כי שמתי לב שיש דיבורית תלויה ובמכשיר הוא מציג איזה בלוטוס כשהוא ברכב אז ניסיתי לחבר וראיתי ששומעים ברכב, אך את המערכת מעולם לא מצאנו!
מישהו אולי יכול לעזור לי במידע איפה ממוקמת המערכת, איך מחליפים שם עוצמה או איך מכוונים את הקול או משנים את מיקום הרמקולים וכדומה? אשמח מאוד לעזרה או לכיוון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות