למה יש כאן כמו עיגולים לבנים מהבהבים?
-
-
@מומחה-בלעזור באפור
זה בעיה אצלי? -
@מומחה-בלעזור באפור
זה בעיה אצלי? -
@מומחה-בלעזור באפור
זה בעיה אצלי?@שמח-לעזור אמר בלמה יש כאן כמו עיגולים לבנים מהבהבים?:
@מומחה-בלעזור באפור
זה בעיה אצלי?הגיוני
כנראה בעיה במסך כי אני לא רואה כלום מהבהב -
@שמח-לעזור יותר מסתבר שלמסך
-
@שמח-לעזור אמר בלמה יש כאן כמו עיגולים לבנים מהבהבים?:
@מומחה-בלעזור באפור
זה בעיה אצלי?הגיוני
כנראה בעיה במסך כי אני לא רואה כלום מהבהב@מומחה-בלעזור אמר בלמה יש כאן כמו עיגולים לבנים מהבהבים?:
כי אני לא רואה כלום מהבהב
יש צד שקשור לכרטיס הגרפי אך יותר מסתבר שזה המסך
-
@מומחה-בלעזור אמר בלמה יש כאן כמו עיגולים לבנים מהבהבים?:
כי אני לא רואה כלום מהבהב
יש צד שקשור לכרטיס הגרפי אך יותר מסתבר שזה המסך
@שלמה-ווייס אז אם אני מחליף מסך זה מסתדר?(לא שאני יעשה את זה...)
-
@שלמה-ווייס אז אם אני מחליף מסך זה מסתדר?(לא שאני יעשה את זה...)
@שמח-לעזור תנסה לראות במחשב אחר לחבר לשם ותראה מה קורה אז, זה יהיה אמת בוחן לענין ממה זה בא
-
@שמח-לעזור תנסה לראות במחשב אחר לחבר לשם ותראה מה קורה אז, זה יהיה אמת בוחן לענין ממה זה בא
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
צודק