להעלות לינוקס דרך אונקי
-
@googie אתה לא נכנס לביוס
אתה מדליק בוט מנו
ומדפדף עם החיצים לאונקי
ולוחץ אנטר -
@googie אתה לא נכנס לביוס
אתה מדליק בוט מנו
ומדפדף עם החיצים לאונקי
ולוחץ אנטר -
@מישהו12 F12 ברוב מוחלט של המחשבים
-
-
@מישהו12 @A0533057932 משום מה הוא לא נכנס לביוס בF12
@googie F12 לא אמור להיכנס לביוס
-
@googie F12 לא אמור להיכנס לביוס
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
-
-
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
-
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
@googie אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות
טעות
לפני שמתחיל לעלות ללחוץ
וברצף -
-
@a0533057932 אולי למי שבאמת לא מבין....
@googie תלחץ על esc בהפעלה כדי לדעת איך להכנס לבוט@דאבל אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
אולי למי שבאמת לא מבין....
הוא מדריך שם לשנות קבוע
זה דבר מאד מסוכן -
@דאבל אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
אולי למי שבאמת לא מבין....
הוא מדריך שם לשנות קבוע
זה דבר מאד מסוכן -
@מישהו12 כי מי שצריך את המדריך שם
לא יזכור אחר כך להחזיר שוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אחרי שאני נכנס לביוס אם F12 מה אני עושה?