להעלות לינוקס דרך אונקי
-
-
@מישהו12 @A0533057932 משום מה הוא לא נכנס לביוס בF12
@googie F12 לא אמור להיכנס לביוס
-
@googie F12 לא אמור להיכנס לביוס
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
-
-
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
-
@a0533057932 אז מה נכנס לביוס? כן ולאיפה F12 אמור להיכנס? משום מה הוא לא נכנס לכלום (לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות)
@googie אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות
טעות
לפני שמתחיל לעלות ללחוץ
וברצף -
-
@a0533057932 אולי למי שבאמת לא מבין....
@googie תלחץ על esc בהפעלה כדי לדעת איך להכנס לבוט@דאבל אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
אולי למי שבאמת לא מבין....
הוא מדריך שם לשנות קבוע
זה דבר מאד מסוכן -
@דאבל אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
אולי למי שבאמת לא מבין....
הוא מדריך שם לשנות קבוע
זה דבר מאד מסוכן -
@מישהו12 כי מי שצריך את המדריך שם
לא יזכור אחר כך להחזיר שוב -
@מישהו12 כי מי שצריך את המדריך שם
לא יזכור אחר כך להחזיר שוב@a0533057932 יש בזה,
אבל מהניסיון לומדים
-
@googie אמר בלהעלות לינוקס דרך אונקי:
לחצתי מיד אחרי שהתחיל לעלות
טעות
לפני שמתחיל לעלות ללחוץ
וברצף@a0533057932 לחצתי ארוך לפני שעלה וסתם עשה ציפצופים ופתח את המחשב רגיל (עזבתי כשהתחילו הציפצופים)
-
@a0533057932 לחצתי ארוך לפני שעלה וסתם עשה ציפצופים ופתח את המחשב רגיל (עזבתי כשהתחילו הציפצופים)
@googie תלחץ שוב ושוב על F12
אבל לפני הכל
מה דגם המחשב? -
@googie תלחץ שוב ושוב על F12
אבל לפני הכל
מה דגם המחשב?@a0533057932 אייסר ישן משנה הדגם הספציפי ?(פשוט פחדתי לעשות על המחשב הרגיל שלי)
-
@a0533057932 אייסר ישן משנה הדגם הספציפי ?(פשוט פחדתי לעשות על המחשב הרגיל שלי)
@googie כן משנה הדגם
-
@googie כן משנה הדגם
@a0533057932
טוב? -
@a0533057932
טוב?@googie זה לא דגם
-
@googie זה לא דגם
@a0533057932 איפה אני רואה?
-
@a0533057932 איפה אני רואה?
@googie על המחשב בצורה פיזית רשום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
