להעלות לינוקס דרך אונקי
-
@googie תלחץ שוב ושוב על F12
אבל לפני הכל
מה דגם המחשב?@a0533057932 אייסר ישן משנה הדגם הספציפי ?(פשוט פחדתי לעשות על המחשב הרגיל שלי)
-
@a0533057932 אייסר ישן משנה הדגם הספציפי ?(פשוט פחדתי לעשות על המחשב הרגיל שלי)
@googie כן משנה הדגם
-
@googie כן משנה הדגם
@a0533057932
טוב? -
@a0533057932
טוב?@googie זה לא דגם
-
@googie זה לא דגם
@a0533057932 איפה אני רואה?
-
@a0533057932 איפה אני רואה?
@googie על המחשב בצורה פיזית רשום
-
@a0533057932 איפה אני רואה?
@googie שתמצא
תבדוק כאן
http://killdisk.com/bootdisk-bootmenu.htm -
@googie על המחשב בצורה פיזית רשום
-
@googie כברירת מחדל בדגם הזה
אין בוט מנו
עליך להיכנס לביוס -
@googie כברירת מחדל בדגם הזה
אין בוט מנו
עליך להיכנס לביוס@a0533057932 עשיתי F2 F12 ESC לא נכנס רק צפצוף מעצבן ואחרי שאני עוזב הוא נרגע
-
@a0533057932 עשיתי F2 F12 ESC לא נכנס רק צפצוף מעצבן ואחרי שאני עוזב הוא נרגע
@googie F9
DELETE
F10
מה איתם? -
@googie F9
DELETE
F10
מה איתם?@a0533057932 כולם לא עובדים שוב.. אני משחרר אחרי שמתחיל הצפצוף המעצבן יכול להיות שצריך ללחוץ עד הסוף המר?
-
@a0533057932 כולם לא עובדים שוב.. אני משחרר אחרי שמתחיל הצפצוף המעצבן יכול להיות שצריך ללחוץ עד הסוף המר?
@googie אתה לוחץ שוב ושוב או ארוך וזהו?
-
@googie אתה לוחץ שוב ושוב או ארוך וזהו?
@a0533057932 ארוך
-
@googie אתה לוחץ שוב ושוב או ארוך וזהו?
-
@a0533057932 ניסיתי במחשב הרגיל הנה צילום מסך מF12 @מישהו12 הנה הצילו"מ שבקשת לפני 40 שנה

@googie האון קי לא מחובר
נ.ב. אתה בדל נכון? -
@googie האון קי לא מחובר
נ.ב. אתה בדל נכון?@a0533057932 כן והאונקי מחובר
-
@a0533057932 כן והאונקי מחובר
@googie המחשב טוען שלא
-
@googie המחשב טוען שלא
@a0533057932 זה מה שמראה לי כשאני פותח דרך סייר קבצים

-
@a0533057932 זה מה שמראה לי כשאני פותח דרך סייר קבצים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
